Може би това е първият и последен опит да се използва хоризонтална линия през гащетата от футболен екип. Дизайнерът на екипа на Шотландия е търсил индивидуалност и успя да я намери, а тимът не успя да прескочи във втория кръг, тъй като не му достигна 1 точка.
Представянето на Англия от световното първенство в Италия през 1990 се помни с участието на „лъвовете” на полуфинал и сълзите на Газа. Но англичаните изглеждаха ужасно – екипите им бяха жертва на модата в началото на 90-те фланелките да изглеждат като щамповани с воден знак. Странна и претенциозна мозайка върху бялата фланелка – напълно излишно решение.
Националният отбор на Боливия се появява на първото световно първенство в Уругвай през 1930 с бели фланелки, като на всяка една от тях има по една буква, а всички оформят надписа „Viva Uruguay”. Това оригинално решение не помага на боливийците, които отпадат още в началото – те пускат осем гола в два мача и не успяват да вкарат нито един.
Еквадор се справи повече от добре на световното първенство в Германия през 2006 – второ място в групата на домакините и след това на осминафиналите загуби от Англия. Екипът на еквадорците, дело на Marathon, обаче отнесе доста критики за това, че „не е модерен”, особено синята и червената ленти в долната лява част на фланелките.
Ямайка има едно участие на световно първенство – през 1998, когато тимът завърши трети в група H и записа победа с 2:1 срещу Япония. Екипът на Ямайка се оказа запомнящ се и прокара пътя за появата на асиметрични щампи на футболните фланелки. Зеленият акцент в дясната част на фланелката беше определен като „разтапяща се татуировка”.
Само два от националните отбори, участвали на световното първенство през 1998, избраха да работят с Kappa. Единият беше Ямайка, а другият – ЮАР. Коментаторите кръстиха екипа на южноафриканците „пижамите”, а асиметричните фигури също не получиха висока оценка.
В последните години Испания е властелинът на световния футбол, но запомнящите се екипи от много време са характерна черта на иберийците. Особено що се отнася до екипа за гостуване.
1998 определено не е най-успешната година за дизайнерите на футболни екипи. А изборът на Мексико е може би най-лошият. Комбинацията от зелено, бяло и червено може да е вълнуваща, но в дизайна на Umbro това не се беше получило.
В първото си световно първенство като обединена държава Германия предложи най-лошата интерпретация на „диамантите” на Adidas – характерен елемент от идентичността на компанията. Обикновено екипът на Германия е семпъл – комбинация от бяло и черно, но този път претенциозното оцветяване се оказа лоша идея.
Американците винаги държат да са №1, но в този случай едва ли се радват на първата позиция.Синьо-сивите фланелки с бели звезди. С оглед на богатата традиция, идваща от цветовете на американския флаг, това решение беше нещо повече от проява на лош вкус.