Производител: Puma – партньор от 13 години
Спонсор: Wonga – договор за една година за 10 милиона долара
Този рекламен договор се прие като изненада, тъй като Wonga е компания за бързи кредити с противоречива репутация. Папис Сисе дори отказа да носи фланелката с тази реклама заради религиозни и морални причини. Нюкасъл ще прибере 10 милиона долара от тази сделка за новия сезон.
Производител: Umbro – договор за пет години за 10 милиона долара
Спонсор: бира Chang – договор за една година за 8,85 милиона долара
Общо този сезон: 10,85 милиона долара
В Евертън решиха да се завърнат към ретро дизайна, който поддържа Umbro. Сериозните пари обаче идват от бирената марка Chang.
Производител: Macron – договор за четири години за 25 милиона долара
Спонсор: Dafabet – две години за 16,5 милиона долара
Общо този сезон: 14,5 милиона долара
Вила е клиент №1 на италианската компания Macron, която създаде фланелка, напомняща за екипа от славната 1982 година, когато клубът спечели КЕШ. Договорът на Вила с Dafabet обаче изтича в края на този сезон.
Производител: Nike – пет години за 75 милиона долара
Спонсор: Air Asia – една година за 4,1 милиона долара
Общо този сезон: 19,1 милиона долара
КПР за първа година работи с Nike и затова клубът няма право на собствен дизайн на фланелките. Air Asia е на собственика на клуба Тони Фернандес, така че тук нещата са сериозно обвързани.
Производител: Under Armour – пет години за 83,5 милиона долара
Спонсор: AIA – една година за 26,7 милиона долара
Общо този сезон: 43,4 милиона долара
Under Armour държи да пробие във Висшата лига и затова се ангажира със скъпа сделка с Тотнъм.
Производител: Nike – шест години за 120 милиона долара
Спонсор – Etihad – една година за 33,4 милиона долара
Общо за този сезон: 54,3 милиона долара
Всеки един екип на Манчестър Сити е изработен средно от 18 рециклирани пластмасови бутилки, а големите спонсорски сделки на клуба отразяват важността на отбора за развитието на Висшата лига.
Производител – Warrior – шест години за 250 милиона долара
Спонсор: Standard Chartered – една година за 33,4 милиона долара
Общо този сезон: 75 милиона долара
Warrior навлиза във втората си година от партньорството с Ливърпул – договорът е скъп, но засега инвестицията се отплаща. Но феновете и медиите не харесват дизайна на екипа на клуба и често той попада сред „най-грозните екипи” в лигата.
Производител: Adidas – десет години за 500 милиона долара
Спонсор: Samsung – една година за 30 милиона долара
Общо този сезон: 80 милиона долара
Челси продаде почти 1 милион фланелки през 2013 и Adidas и Samsung разбраха защо спонсорската сделка с лондонския клуб им е излязла толкова скъпа.
Производител: Puma – пет години за 250 милиона долара
Спонсор: Emirates – пет години за 250 милиона лири
Общо този сезон: 100 милиона долара
Доскоро Арсенал беше един от малкото клубове, които сменяха екипите си през година, но според споразумението с Puma новите екипи ще са факт преди началото на всеки сезон.
Производител: Nike – 13 години за 506 милиона долара
Спонсор: Chevrolet – 7 години за 490 милиона долара
Общо този сезон: 108,9 милиона долара
13-годишният договор на Юнайтед с Nike изтича в края на новия сезон и новият партньор на клуба ще е Adidas. От тази сделка клубът ще спечели още повече пари – 1,3 милиарда долара за 10 години. Chevrolet също засипа Юнайтед с пари малко преди да се изтегли от Европа, но автомобилната марка ще разчита на глобалния ефект от рекламата.