Появата на снимка във facebook профила на премиера Бойко Борисов е абсолютно сигурен знак, че тя ще обиколи както нюзфийдовете на половината българска част от социалната мрежа, така почти всички медии като водеща новина.
Същото се случи и с публикацията на премиера от посрещането на Бъдни вечер в дома му в Бояна. На снимките се виждат как премиера в домашно облекло е заобиколен от роднините си (най-вече дъщеря си, зет си и малкия си внук Бойко) и се радва на празника.
Те обаче предизвикаха отново порой от модни коментари за облеклото, което министър-председателят е избрал.
Около облечените във власт винаги е имало една определена харизма, която кара хората да им подражават. А и честно казано това е напълно в рамките на нормалното. Все пак или става въпрос за избрани от същите тези хора политици, или за кралски особи и аристократи.
Така например всеки път, когато Кейт Мидълтън се яви с някакви кецове или маркова блуза, съответният артикул се изчерпва за отрицателно време от рафтовете на магазините. Така волно или неволно те успяват да се превърнат в ходещо продуктово позициониране.
У нас обаче си нямаме херцози и херцогини, камо ли като тази на Кеймбридж. Вместо това Бойко Борисов е един от хората, които с външния си вид успяват да провокират разпалени дискусии.
Премиерът неведнъж е успявал да акцентира по свой си начин на различни марки, носейки ги пред журналисти или на някои от неформалните си снимки във Facebook.
Това се забелязва при него още от онази прословута снимка с магнолиите и спортния екип на "Челси", която донесе множество коментари и мемета, че накрая се стигна дори до граждански сигнал със съмнения в "скрита или заблуждаваща реклама" до Комисията за защита на конкуренцията.
Да попаднеш "на сърцето" на един министър-председател не е никак лесна задача, но си заслужава усилието - всяка от снимките на Борисов в социалните мрежи достига до стотици хиляди потребители.
Но кои са тези марки и брандове, които успяват да се наложат като любими на премиера - вижте в галерията ни.