Въпреки че на пръв поглед имаме чудесен сюжет и добре замислена история за секси криминална двойка, която иска да живее бързо и да умре заедно, крайният резултат е изнервящо бавно темпо на развитие на действието и главни герои, които не са достатъчно симпатични, за да им съчувстваме. Въпреки, че в главните роли са холивудските икони Уорън Бийти и Фей Дънауей, във филма не може да се почувста особена еротика. Усеща се по-скоро студенина и скованост. Дори пъровначалната гола сцена разкрива скука, фрустрация и безспокойство. Независимо, че филмът се води стопроцентова класика, той надали може да докосне зрителя по начина, по който би трябвало да го направи любовната история на двама престъпници
Филмът за Виетнамската война с участието на Мерил Стрийп, Робърт де Ниро и Кристофър Уокън е посрещнат изключително радушно от критиката навремето си. Днес той е критикуван основно заради едностранчивостта си. Филмът е дълъг 3 часа и е изпълнен с донякъде безсмислено насилие. Холивудският подход към сериозната война може да се смята за доста наивен и дори лъжлив. За разлика от "Бони и Клайд" тук проблемът е именно в сценария и режисурата, докато Де Ниро, Стрийп и Уокън правят незабравими роли
Четири часова епична дрямка - така може да се опише този велик холивудски шедьовър. Труден за проследяване сценарии, еднакви пустинни пейзажи и второстепенни персонажи, които изобщо не наподобяват на бедуини - напълно в стилистиката на ранните 60-те години
"Одисея в космоса" е масово смятан за един от най-важните филми на всички времена и за най-голямото постижение на режисьора Стенли Кубрик. Действително филмът е изключително впечетляващ и изпълнен с въображение, но също така представлява и едно дълго и дори мъчително изживяване. Диалогът е бутафорен, а липсата на емоции направо тормози зрителя. И въпреки че според Американския Филмов Институт това е най-добрия фантастичен филм на всички времена, пред касите никога не е имало опашки от хора, които да желаят да го гледат. И надали някога ще има
Филмът на Д. У. Грифит се изучава като основополагаща кино класика във всички филмови институти и висши училища по света. Това е ням филм, замислен за да бъде сред спиращите дъха заглавия на всички времена. Неслучайно с него се въвеждат множество стандарти за снимане, близки планове, движения на камерата и първите пионерски нощни снимки. Но в същото време филмът представлява силно расистко описание на американската история и дори романтизира Ку-Клус Клан, което днес изглежда като непростим грях
Това е три часова библейска сага с Чарлтън Хестън в главната роля. Филмът чупи дотогавашния рекорд за най-висок бюджет, най-висока посещаемост и най-много награди "Оскар". За съжаление по днешните стандарти филмът изглежда достатъчно скучен и патетичен, за да бъде избягван на всяка цена
Случаят с този, смятан за култов от критиците, филм на Орсън Уелс е подобен на този с "Раждането на една нация". Имаме основополагащ развитието на киното филм, гледането на който обаче е далеч от "приятно". Бавен и със сюжет, който възхвалява неприятния собственик на вестници Уилям Рандолф Хърст, филмът може да разчита единствено на интересната си камера и уникалната игра на Орсън Уелс, за да спечели съвременния зрител на своя страна