Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Да бъдеш Кейт Мидълтън

Още в началото на годината стана ясно, че бъдещата принцеса Кийт Мидълтън ще се следи от всички модни корифеи Снимка: Getty Images
Още в началото на годината стана ясно, че бъдещата принцеса Кийт Мидълтън ще се следи от всички модни корифеи
Да бъдеш Кейт Мидълтън Снимка: Getty Images
Бившата певица от "Спайс Гърлс" Виктория Бекъм, която в продължение на години беше считана за модна икона, дори не е в топ 3 - второто място е заето от покойната принцеса Даяна. На трето място пък е певецът Елтън Джон Снимка: Getty Images
Бившата певица от "Спайс Гърлс" Виктория Бекъм, която в продължение на години беше считана за модна икона, дори не е в топ 3 - второто място е заето от покойната принцеса Даяна. На трето място пък е певецът Елтън Джон

Годеницата на принц Уилям - Кейт Мидълтън, е изместила Виктория Бекъм като най-стилна жена във Великобритания, показва анкета сред британските граждани.

Бившата певица от "Спайс Гърлс" Виктория Бекъм, която в продължение на години беше смятана за модна икона, дори не е в топ 3 - второто място е заето от покойната принцеса Даяна. На трето място пък е певецът Елтън Джон.

Още в началото на годината стана ясно, че бъдещата принцеса Кийт Мидълтън ще се следи от всички модни специалисти и онези, които имат интерес към тенденциите през сезон пролет/лято. Тя оглави списъка на личности, които ще бъдат модни икони, направен от организацията Global Language Monitor, занимаваща с изучаване развитието на езика и печатните издания, социалните мрежи и сайтовете в интернет.

Класацията е направена на база публикациите по темата в интернет и информационните издания. В случая с модата и съвременните тенденции специалистите са установили, че най-често понятията се обвързват с името на британката. Оттук идват и заключенията им, че през идващите няколко месеца хората изкъсо ще следят стила на обличане и модните предпочитания на бъдещата благородничка.

По данни на Global Language Monitor новият моден сезон идва под знака на Мидълтън по няколко причини. В края на 2010 тя стана една от най-обсъжданите и влиятелни личности в света на модата. Това се случи веднага след като Кейт и Уилям обявиха годежа си. В деня, когато двойката се появи в публичното пространство с променен статус на младоженец и бъдеща булка, Кейт се показа пред журналисти и фотографи в синя рокля от лондонската модна къща Issa. На следващия ден от магазините били изкупени всички дрехи, които наподобявали облеклото на Кейт Мидълтън. Освен това няколко фирми побързали и да пуснат платове и дрехи, които приличат на облеклото на бъдещата съпруга.

Модният статус на Кейт обаче не само не е бил толкова култов преди - тя дълго бе критикувана заради старомодния си начин на обличане. Преди да започне да носи по-тесни, изрязани якета и рокли, оформящи силуета, стилистите се чудеха защо тази красива млада жена опитва да се прави на по-зряла с вълнените шалове, кашмирените жилетки и правите поли до коляното.

Но след като през февруари Кейт посети университета си, облечена в червен костюм на италианската дизайнерка Luisa Spagnoli (сако за 335 паунда и пола на цена 160 паунда), още в деня на публикуването на снимките настана навалица в бутика Hollie de Keyser, в който се продава моделът. Оттам се наложи да поръчат 100 нови бройки. Модни кесперти напомниха, че бутикът е бил едно от любимите места на покойната лейди Даяна.

Кейт предизивка истерия и когато посети Белфаст, облечена с класическо палто на Burberry. Само за един ден бежовият тренчкот с двуредно закопчаване на цена от 650 паунда беше изкупен от онлайн поръчки. По-евтината версия на връхната дреха - доста подобният модел на Asda за 22 паунда, пък отбеляза скок в продажбите с 300 %.

Мидълтън ще бъде първата не-благородничка, която ще стане съпруга на бъдещ крал в последните 350 години, откакто Ан Хайд се омъжва за бъдещия крал Джеймс II през 1660 г.

Кейт е най-голямото от три деца в семейство, чието състояние се дължи на бизнес с поръчки по пощата на детски парти-аксесоари.

 

Най-четените