Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Започва четвъртото издание на конкурса с кауза Chivas Venture 2018

Изданието ще премине под мотото "Успелите спят по-малко"
Изданието ще премине под мотото "Успелите спят по-малко"

7 Септември 2017: Chivas Regal обяви началото на четвъртото издание на глобалния конкурс за социални предприемачи - Chivas Venture 2018. От началото на проекта през 2014 г. до днес Chivas Regal подкрепя следващото поколение стартиращи компании, които имат потенциал да внесат позитивна промяна в живота на хората.

До момента в конкурса са взели участие над 6000 социални предприемачи от цял свят. Във финалният етап на Chivas Venture 2018 компаниите ще се състезават за наградния фонд на обща стойност 1 млн. долара.

Четвъртото издание на конкурса, който тази година ще се проведе в Българя под мотото „Успелите спят по-малко", ще включи серия от вечерни събития - "Бизнес по тъмно". В рамките тези срещи, които ще се проведат на 14 септември, 5 и 19 октомври в Sbar, младите български предприемачи ще имат възможност да се вдъхновят от опита на успели български мениджъри, които са се посветили на каузата да направят света по-добро място, независимо, че им се налага да работят по-упорито от останалите и понякога да жертват съня си, за да развият идеитe си в успешни бизнес начинания.

За участие в тазгодишното издание на Chivas Venture 2018 са поканени стартъпи от 29 страни на пет континента. Всяка държава ще трябва да излъчи най-талантливите си млади предприемачи, които да се конкурират на световната сцена.

Победителите в националния кръг тази година ще имат възможност да се включат в бизнес акселераторска програма, последвана от три седмици онлайн гласуване, в което ще бъдат разпределени първите 200 000 щ. долара от наградния фонд. За четвърта поредна година публиката ще бъде тази, която с гласовете си ще разпредели финансирането към всички проекти на първия етап от конкурса.

На следващия етап на Chivas Venture, който ще се проведе през 2018 г., международно жури ще избере най-перспективните идеи, които използват силата на предприемачеството и иновациите, за да развият бизнес в помощ на много хора и ще разпредели останалата част от наградния фонд.

През 2017 г. финалът на Chivas Venture в Лос Анджелис събра петима финалисти, които защитиха своите идеи пред жури, в което взе участие и актрисата Хали Бери - носителка на Оскар и известен филантроп. Младите мениджъри представиха компаниите си пред престижна публика, включваща бизнес лидери, инфлуенсъри, както и холивудските звезди Хавиер Бардем, Джош Гад и Дон Чийдъл.

Компанията Siam Organic, чийто екип се е посветил на каузата за борбата с бедността при малките земеделци в Тайланд, спечели финансиране в размер на 400 хил. долара, а останалата част от сумата беше разпределена между финалистите в надпреварата.

Всяка година участниците в Chivas Venture доказват, че светът може да е по-добро място за живеене и използват своите предприемачески умения, за да внесат положителна промяна в него. Визията за бъдещето на финалистите от миналогодишни издания включва рециклирането на отпадъците и превръщането им в обзавеждане за дома и дрехи, осигуряване на достъп до чиста вода за цялото човечество, изкореняване на бедността и други.

Наградният фонд от 2 млн. щ. долара за първите две издания на конкурса е използван за подкрепа на компании, които имат над 300 000 бенефициенти в повече от 40 страни в цял свят.

Сhivas Regal вярва, че щедростта и успехът вървят ръка за ръка и когато споделиш своя успех с другите, работата става удоволствие. Конкурсът е вдъхновен от основателите на компанията - Джеймс и Джон Чивас, които споделят успеха на бизнеса си с местна общност, чрез подкрепа на църковни, образователни и социални инициативи. Chivas Venture си поставя за цел да почете тяхното наследство, чрез подкрепа на бизнеси с глобални каузи, които облагородяват света около нас.

„Чрез годишния награден фонд от 1 млн. долара имаме възможност да ускорим растежа на някой от най-важните бизнеси, имащи потенциал да създадат по-добро бъдеще за следващите поколения" - коментира старта на четвъртото издание на конкурса Ричард Блек, глобален бранд директор на Chivas Regal - „Това е нашето наследство - да използваме силата на преприемачеството за добри каузи и аз нямам търпение да видя тазгодишните бизнес предложения, който наистина могат да ни помогнат да оформим нашето колективно бъдеще към по-добро."

Допълнителна информация за Chivas Venture ще откриете на официалната страница на конкурса.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените