Не е толкова важно какво се случва в града, а как ти си взаимодействаш с него.
Един истински градски insider може да жунглира с местата и събитията така, че да няма и един скучен ден. Защото, ако искаш да изживееш един по-различен ден, в който и да е град, инициативата трябва да дойде от теб.
Именно така прави и героят в последния клип на Heineken — The City, като превръща обикновен туристически ден в Париж в обиколки на подземия и потайности.
Всъщност всички познаваме такива хора, с тях винаги е интересно, те откриват възможности във всяка ситуация и успяват да преживеят най-интересните истории, дори да са на същите места като нас.
Въпросът е - можеш ли да го направиш и ти?
Heineken те предизвиква да покажеш своя необикновен и вълнуващ поглед върху града си на heineken.com/legendaryplan. Сподели своя план за деня, който според теб показва любимия ти град в различна светлина - кое събитие или място, кога е най-добре да се посети и къде се намира.
Ако все още нямаш собствена история, можеш да видиш всички събрани градски маршрути и идеи на едно място. Със сигурност ще се вдъхновиш и би могъл да се пуснеш в някои от тях.
Всеки ден до средата на август Heineken ще отличава по един истински градски insider и неговия план, с персонализиран кен от новата серия специално създаден за него. Измежду всички участници, споделили своя необикновен градски маршрут на heineken.com/legendaryplan, ще бъде изтеглен един, който ще отпътува за Париж с най-близкия си човек и ще изживее три дни с алтернативна програма, лишена от туристически клишета.
Chop, chop!