Перлите имат силата да даряват жените с дълголетие и красота. И да обричат на щастие тази, която ги носи като украшение. Вдъхновени от магичната сила на тези нежни, бляскави сфери Марка N.1 в грижата за кожата NIVEA разработи иновативна формула за възстановяване на обема, плътността и младостта на кожата, която можете сами да видите в NIVEA Cellular Перли за възстановяване на обема.
Красивите перли можете да дозирате прецизно, а силата им се активира мигновено с натискане на диспенсъра. Всяка една от перлите съдържа висока концентрация на хиалуронова киселина и колагенов бустер, които се смесват непосредствено преди употреба и достигат до клетките под формата на свежо активиран серум. Съставките се усвояват лесно и бързо от кожата, като намаляват бръчките, стягат я и възстановяват обема й.
NIVEA е първата козметична марка в света, която предлага на масовия пазар перлен серум, капсулиращ високотехнологична бюти формула. NIVEA Cellular Перли за възстановяване е вторият перлен продукт на марката след NIVEA Q10 Серумни перли.
В третия последен текст от съвместния проект на Webcafe.bg и NIVEA ще ви разкажем за четири силни, но различни жени, обединени от любовта си към красивите перли. И, разбира се, от умението им да ги носят по неповторим начин, незаивисимо дали са пред камера, на парти или на червения килим.
Опра Уинфри и перлите, които я заслужават
Че Опра е уникален телевизионен водещ и суперуспяла бизнес дама, е ясно на всички. Историята не чернокожото момиченце от Мисисипи прилича на филм на ужасите - родена от родители тийнейджъри, които не са я желали, отгледана от баба си, на която била в тежест, Опра (по рождение Орпа) е преживяла поредица от изнасилвания и жестокости, които нормалното съзнание едва ли може да възприеме.
Едва четиринадесетгодишна тя напуска дома си и скоро след това спечелва сериозна стипендия, с която започва да учи. Това е стартът на признатата днес за най-богата афроамериканка в света, на жената, която успя да направи милиардите си само благодарение на работата си като телевизионен водещ и свързаните й с това поприще бизнеси. Казват, че Опра Уинфри подрежда живота и работата си като перлите в една огърлица - с любов, постоянство, вкус, търпение и безкомпромисност. Сигурно затова и върху нея класическият перлен гердан стои толкова перфектно - сякаш и перлите знаят, че едва ли има друга жена в света, която толкова силно да заслужава тяхното съвършенство.
Мадона, освободителката на перлите
Рошавото и непокорно момиче, което молеше баща си да престане да й чете морал, чувстваше се като девственица и мечтаеше за Исла Бонита, днес, макар и далеч по-мъдра и успокоена, продължава да олицетворява бунта на женствеността. Мадона съпровожда детството, младостта и зрелостта ни и нейният образ е част от този на жените, на които много момичета са искали да приличат. Тя успя да разбие стотици клишета, а провокацията е неин начин на поведение и днес. Провокация във всичко - в пеенето, в поведението на сцената и извън нея, в развиването на кариерата, в каузите, с които се заема. И в начините, по които точно тя носи перли, разбира се.
Волно спускащи се между гърдите й върху дантелен корсет, който, благодарение на нея излезе от функцията си на бельо. Висящи от ушите й на гроздове, вплетени непретенциозно в несресаните й къдрици. Подредени дори в стройна, войнишка редица върху кожената й шапка с форма на фуражка и висящи като еполети от рамената на рокерското й яке.
Мадона ги може тези работи с излизането от уютните правила на доброто поведение и правилното боравене с аксесоарите. Върху нея перлите сякаш се лишават от малко хладната си надменност и се отпускат. Почиват си от изискването непрекъснато да са символ на добри маниери и висок стил и се разплискват в музика, забранени удоволствия и красиви своеволия. Убедена съм, че ако можеха да говорят, щяха дружно да й благодарят за това освобождение от статуквото. И пак щяха да останат себе си. Точно както Мадона си е Мадона, каквото и както да се променя в шоу бизнеса около нея.
Арета Франклин - един глас и много перли
Тя е толкова голяма, че каквото и да носи върху себе си, то поема от нейното величие. Арета Франклин, чернокожата богиня на соул музиката, неповторимата джаз кралица, жената която пее госпъл, откакто е проходила, превръща класическия перлен гердан в елегантна рамка на своето присъствие. Пред претенциозното око на публиката тя може да се появи с манто в леопардов десен и черна рокля, върху която се спускат три реда перли.
Те могат да украсяват и елегантната й малка чанта или пък да стоят с цялото си достолепие върху пръстена й, в компанията на истински диаманти. Ако има нещо, което обаче наистина отличава стила на тази невероятна певица, то това е способността й с лекота да съвместява в облеклото си шарения чар на негърското гето с изискания елегантен шик на европейската класика. Истински интернет бум предизвика например шапката, която мисис Франклин носи по време на инаугурацията на президента Обама за първия му мандат в Белия дом през 2009-та година. Тогава певицата пее "My Country Tis of Thee", облечена в сиво палто и шапка, напомняща гигантските негърски тюрбани с големи панделки. За сметка на ярките цветове, толкова типични за африканския традиционен начин на обличане, тя е в незабележителен мишосив цвят, но пък огромната й панделка е украсена с удивителен перлен бордюр.
Точно тази шапка влезе директно в историята като най-доброто носене на капела по време на политически събития, а самата Арета за пореден път доказа, че неземният й глас и страстта, която влага в пеенето, й дават правото да носи каквото и както си поиска. Защото талантът й е толкова голям, че дори и изискаността на перлите почтително му се прекланя.
Перлената експлозия на Лейди Гага
Перли, плътно полепнали върху снежнобялата й фуражка. Перли, обсипали коженото й яке. Перли, подредени една до друга върху бельото й. Перли върху обувките й с огромни платформи. Перли, ювелирно инкрустирани дори върху скулите, бузите, носа и брадичката й. Кой друг може да си позволи такава перлена екстравагантност, ако не Лйди Гага? Тридесетгодишната Стефани Джоан Анджелина Джерманота е явление в шоубизнеса не толкова, заради музиката, която прави, колкото заради провокациите, чрез които превръща сама себе си в социален протест и обект на експерименти. Подвластна единствено на артистичната си лудост и свобода, Лейди Гага няма лице - тя е многолика и разностилна, тя е скулптура и филм, картина и инсталация едновременно.
Затова и за никого не е изненада, че върху дребното й тяло така зашеметяващо могат да стоят най-различни, далеч не предвидени за обличане неща - сребърни надуваеми цилиндри, бял, пухкав костюм, покриващ лицето й или няколко килограма биволско месо, превърнато в рокля... „Перленият" й вид обаче прави една различна революция - върху нея тези изящни морски скъпоценности, които имат свой силен характер, стоят сякаш с пълното разбиране, че са инструмент за правене на изкуство. И то изкуство, което прави най-важното - разбива правила, премахва границите между възможно и фикция и дава приказното усещане за пълна свобода.