Absolut и ХаХаХа ИмПро театър започват турне в най-култовите столични барове

Водка Absolut дава началото на най-смелата си и откровена кампания досега - "Nothing to Hide". Тя е представена със закачлив клип, в който служители на компанията разказват за прозрачния производствен процес. И тъй като нямат нищо да крият, точно както и Absolut, всеки от участниците във видеото е чисто гол.

Вдъхновен от това известният импровизационен театър ХаХаХа ИмПро започва първото по рода си бар турне, изненадващо с импро театрално шоу, което също няма какво да крие. Шоуто ще бъде безплатно и гарантирано за посетителите на някои от най-известните столични барове.

Представленията ще завършват с игра от типа "Истината или се осмеляваш", в която най-смелите ще получат готини награди.

Турнето старира на 12 април в бар „KICK's" и продължава през целия месец в любимите заведения на столичани - „Timeless café" на 17 април, „Бар Петък" на 19 април, „City Stage" на 25 април и „Public" на 26 април.

Благодарение на провокативните въпроси и скечове на актьорите посетителите ще се превърнат от пасивни зрители в истински участници в импро театъра. Като споделят своите тайни и признания, те ще станат част от най-актуалната кампания на марката.

Целта на актьорския екип е да подтикне публиката да бъде честна и смела точно колкото и служителите в "голото видео" на Absolut.

Въпреки оригиналните кадри, в които голотата е символ на прозрачността на дестилерията, имаме уверението, че обикновено служителите са напълно облечени. Така че на участниците в бар турнето няма да им се налага да си свалят дрехите.

Малко компании разкриват всичко за своето производство и устойчиви практики, но Absolut гордо повежда по пътя, който другите брандове да следват.

Днес, когато истинската прозрачност е рядкост, за марката е важно да изложи всичко на показ и да покаже на зрителите как изглежда модерното производство на водка. Това дава на зрителя шанса да преживее от първа ръка процеса и да види, че в Absolut няма нищо за криене.

"Водка, която няма нищо за криене" комуникира вярването на Absolut, че компаниите трябва да имат задължението да се стремят към устойчивост", сподели Крек Джонсън - вицепрезидент Глобален маркетинг на бранда.

"В Absolut винаги сме вярвали в даването на гласност за позитивната промяна и сме горди да сме шампионите в устойчивостта и прозрачността в нашата индустрия. Усещаме, че сега е по-важно отвсякога, да покажем на нашите клиенти, че няма какво да крием!".

В първото си бар турне, вдъхновено от тези идеи, ХаХаХа Импро ще отдадат почит по своя начин и на класическите корпоративни видеа с участие на служители, типични за всички големи компании.

Новините

Най-четените