Fibank (Първа инвестиционна банка) откри два изцяло нови и съвременни офиси на пл. "Народно събрание" № 3 и в The Mall. Офисите разполагат с иновативни дигитални зони и са достъпни за всички клиенти на банката.
Дигиталните зони на Fibank предоставят ново клиентско преживяване, съчетаващо най-доброто от дигиталните иновативни решения на банката, разработени през последните няколко години, и отлично клиентско обслужване, с което банката е известна сред клиентите в България.
В новите офиси на ПИБ клиентите могат да открият:
- Дигитални зони за самообслужване, където всеки клиент може сам да извършва банкови операции в дигиталните приложения на банката - Моята Fibank, My Fibank;
- Дигитални зони, в които може да се провеждат обучения с фокус върху ползването на дигитални финансови услуги;
- Банков салон с раздвижени работни места;
- Нови процеси в клиентското обслужване, гарантиращи бързина на обслужването, без да се губи качеството;
- Пространства за виртуални срещи и кредитни консултации на място с експерти от Първа инвестиционна банка.
"Във времена, в които дигитализацията и изкуственият интелект са съществена част от ежедневието, ние от Fibank не забравяме и факта, че банкирането е дейност преди всичко от хора за хора. При изграждането на дигиталните зони в нашите нови офиси се вслушахме в гласа на нашите служители, облекчихме работния им процес и надградихме техните умения. Вярвам, че този тип банкови офиси са бъдещето на банкирането", сподели Главният изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Fibank - Никола Бакалов.