Петима таланти с различни възможности получиха шанс за кариерна реализация в Yettel с осмото издание на социалната програмата за временна заетост на телекома "Рамо до рамо".
Инициативата подава ръка на хора със специални нужди в тяхното професионално развитие и в социалната им интеграция, а за втора поредна година позволява и напълно дистанционно участие.
От тази възможност се възползваха двама от новите участници в "Рамо до рамо", но всички петима избраха да дойдат за първия си работен ден на живо в централния офис на телекома. Те бяха посрещнати от бъдещите си екипи и представители на мениджмънта на специално събитие, с което официално бе даден старт на двугодишното им пътешествие в компанията.
Петимата специалисти участваха в еднодневно въвеждащо обучение, на което научиха повече за Yettel и за структурата на компанията, запознаха се с услугите и продуктите на оператора и научиха детайли за отговорностите на новите си позиции.
"Рамо до рамо" е от програмите, с които наистина се гордеем. Но и преди съм казвал, че белег за нейния успех е да не се нуждаем вече от нея. За съжаление това все още не е факт. Силно се надявам, че в България ще стигнем до момента, в който програмите като тази ще са отживелица, но дотогава се радвам, че имаме "Рамо до рамо", каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel.
"Ще видите, че в нашата компания има хора от всякакъв произход, което е наистина вълнуващо. Това също е и шанс за всеки от нас да се учи от хората около него. Ние наистина сме семейство и ако по време на пътешествието си в Yettel имате нужда от помощ, не се колебайте да се обърнете към някого от нас", каза още Кинг.
Новите участници в "Рамо до рамо" се присъединяват към отделите, които се занимават с информационно обслужване на клиенти, счетоводство и анализ на данните.
В рамките на две години те ще получават релевантно заплащане за позицията си и ще работят с ментори, които ще им помагат да разгърнат потенциала си и да развият своите професионални умения и личностни качества. Новите попълнения в екипите на компанията ще работят по конкретни проект и ще трупат опит, който да подпомогне тяхната конкурентоспособност на пазара на труда.
След приключване на заетостта им по програмата, те биха могли да получат и възможност да останат на постоянна работа в оператора.
"Да минеш през един такъв сериозен подбор в такава голяма компания като Yettel е много ценен опит дори за участниците, които не са избрани. Щастлива съм, че имаше много кандидати тази година, това наистина зарадва и усмихна и двата екипа и показа, че с колегите от Yettel сме довели програмата до по-голяма популярност и ребрандингът на компанията в крайна сметка не попречи по никакъв начин, дори напротив - повиши броят на кандидатите", заяви Йоана Колева, съосновател и президент на неправителствената организация JAMBA, с която Yettel си партнира за популяризирането на програмата и предварителния подбор на кандидатите.
"Топката е във вас и ако вие дадете всичко от себе си, колегите ще направят всичко възможно да ви задържат в компанията и след края на програмата", окуражи новите попълнения тя.
За да приветстват новите открития на "Рамо до рамо", настоящи участници в програмата бяха подготвили кратки видеа, с които да вдъхнат кураж на новодошлите и да им пожелаят попътен вятър в Yettel.
"Вече 1 години откакто съм част от компанията и мога искрено да кажа, че получих много повече, отколкото исках и очаквах. Знайте, че сте попаднали в добри ръце и ви очакват много хубави преживявания. Наслаждавайте се на всичко", обърна се към новите си колеги с кратък клип Невин, която става част от HR екипа на Yettel благодарение на "Рамо до рамо" и работи изцяло дистанционно.
По време на програмата участниците ще се включват в различни обучения, ще получават психологическа подкрепа и ще имат ментор сред колегите, който да им помага тяхната адаптация и социализация.
До момента "Рамо до рамо" е дала шанс на 29 души с различни възможности да се развиват професионално в телекома, като 1/3 от тях са останали на постоянни позиции в Yettel.
Повече информация за програмата можете да намерите на сайта на компанията.