Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Coca-Cola пусна серия, украсена с български шевици

Кампанията "Събери вдъхновение от България" е уникална Снимка: Coca-Cola
Кампанията "Събери вдъхновение от България" е уникална
Тази седмица в супермаркетите Lidl също има серия продукти, украсени с български етно мотиви. Снимка: Lidl
Тази седмица в супермаркетите Lidl също има серия продукти, украсени с български етно мотиви.

Coca-cola пусна лимитирана серия от дизайнерски бутилки, украсени с български шевици с мотиви от различни краища на България. Комбинациите са от шестте български етнографски области - Пиринска, Тракийска, Родопска, Шопска, Добруджанска и Северняшка.

Не за първи път България е страната, която става новатор в историята на компанията. Именно тук е позволено името на Coca-Cola да бъде изписвано на кирилица, вместо на латиница.

Настоящата кампания "Събери вдъхновение от България" също е уникална по рода си. Тя има за цел да даде нов, по-модерен облик на традиционните български шевици и везани мотиви.

Преобладава емблематичния за Coca-Cola червен цвят, комбиниран с ключови елементи, характерни за всеки от регионите. Бутилките също така ще бъдат с колекционерска стойност.

Тази седмица в супермаркетите Lidl също има серия продукти, украсени с български етно мотиви. Серията включва тениски, чорапи и други текстилни изделия.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените