Ресторант в Созопол начислява по 20 лева за резервиран стол, става ясно от сигнал, публикуван от потребителка във Facebook на име Василена Влахова.
"Ужасно обслужване и отношение, изключително грубо и неуважително. Таксуваха ни по 20 лв. за всеки свободен стол на масата", пише тя, като прибавя снимка на бележката от созополското заведение "Милос".
От общата сметка на група от четирима души в размер на 254.10 лв. се оказва, че 80 лв. са начислени под графата "Резервиран стол / Свободни други" с единична стойност 20 лева.
Подобна платена "услуга" като резервация на свободен стол не е описана никъде в менюто, посочва Влахова. Тя твърди, че управителят на заведението е "обиждал и изгонил" нея и приятелите й, след като е поискала да разбере защо са начислили 80 лева над консумираните продукти.
"Да таксуваме незает стол ни се случва за първи път, нямаме такава практика. В конкретния случай клиентите се държаха изключително зле, не ни бяха предупредили, че ще са с 4 души по-малко. В крайна сметка, те не са заплатили тази такса", казва в интервю за Офнюз управителят на "Милос" Тони Матеев.
Клиентката на заведението твърди, че тя и приятелите й са предупредили изрично салонната управителка на ресторанта, че не очакват повече хора.
@ peta_wawa Кой е тоя нещастен свят в който живееш ве петя_вава, в който ресторанта ИМАЛ ПРАВО да си глобява клиентите? Тва и през ерата на Балкантурист щеше да свърши с тупаник по келнера и управителя...
Видях снимка - аз ако съм ще сезирам НАП защото това не е касов бон - липсват съответните реквизити. Да направят справка в системата дали това, което са получили / т.нар. "марка"/ фигурира и в справките за издадени касови бележки. Ако не - затваряш за 20 дни или 30 дни и честито на печелившите- те да си обжалват докато НЕ РАБОТЯТ. Ай ша ва таковам у печалбарчетата нещастни!
Зловещ ресторант, зловещо обслужване ! Моля , дайте името на ресторанта и адреса в Созопол, та да не се излъжем да отидем при тези гадни печалбари!
Коерктност, ключовата дума е КОРЕКТНОСТ! Ако тези, които правят резервации за 8 разбират, че няма да са 8, а ще са 4, ТРЯБВА да звъннат един телефон и да предупредят. Ако ресторантчето е малко, 4 празни стола, с евентуално приготвени предварително салати и още 5-6 такива случаи през седмицата.....това си е фалит. И затова е измислено капарото. Българинът най-го боли, когато му бръкнеш в джоба.
@ петя вава, Тва ша да е фентъзи-то в което живееш...Колко е глобата за изпусната вилица по вашио край?
Ако заведението е поставило нещата коректно, т.е. предварително да е уведомило гостите, че има един вид задължителна консумация от 20 лв на резервирано място, защо пък да не ги таксуват ?! Вече е друго дали имаме манталитет и култура... Аз примерно редовно по нощните заведения правя резервации за 6-8-10 човека, а ходим 2-3-4. Щот редовния номер беше като резервирам 4 места и отида да ми дадат един или макс два стола... и после се започват разправии, а пък уж сме излезли да се забавляваме...