Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Витаят съмнения

С един удар Борисов се опита да отстреля толкова много зайци, че най-накрая се гръмна в коляното Снимка: АПИ
С един удар Борисов се опита да отстреля толкова много зайци, че най-накрая се гръмна в коляното

Бойко ще строи "Хемус", ама друг път. И не е затова, за което си мислите.

Не защото няма пари, както официално обяви подчинената на Лиляна Павлова НКСИП ("днес нямаме, но утре ще имаме", каза премиерът).

Нито заради оня 1 милиард, заради който 59-те километра магистрала отвъд Балкана се оказаха двойно по-скъпи от първоначалния замисъл заради "едни големи съоръжения с едни големи отвори като на Витиня" (по описанието на министър Павлова).

Не било и защото комисията отстреля по устав двете най-евтини оферти на турска и италианска фирма, за да може да се излъчи победител за по-малко от 2 седмици. В този смисъл - надали е и заради проверката на КЗК по жалбите срещу търга за "Хемус", която вече е готова (но едва ли ще види бял свят).

Не и защото Валентин Златев лъже на бридж-белот, нито защото Делян Пеевски наднича иззад огледалото.

Да не си помислите, че е и заради външен натиск ("внушават го гадове, които лъжат, мамят, медии-бухалки и негодници", пак по премиера).

Не. "Абсолютно законосъобразната" обществена поръчка се прекратява, защото "витаят съмнения". Положението е ситуация.

С един удар Борисов се опита да отстреля толкова много зайци, че най-накрая се гръмна в коляното.

В една паралелна нормалност - "злите езици говорят" не е съставомерно нарушение.

Ако проблемите с процедурата са само слухове - ощетените компании ще вдигнат скандал до небесата, а набедените собственици ще поискат лично извинение от премиера.

Ако търгът за 1 млрд. лева наистина е компрометиран - ще се наложи да падат глави.

Днес просто сериалът свърши с "неочакван край".

За пръв път Борисов даде легитимност на обоснованите предположения за иначе недоказуемата свързаност на Пеевски и Златев със строителния бизнес, чийто годишен оборот в милиони се генерира предимно от обществени поръчки.

Но в новия сезон героите ще са си старите. Разликата ще е само в надценката на километър магистрала.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените