Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Нови снимки и подробности за катастрофата със Сала

Пилотът Ибътсън, чието тяло още не е намерено, е нямал необходимия лиценз, за да лети над Ламанша с такава машина. Той е имал патент само за управление на самолета без пътници в него.
Пилотът Ибътсън, чието тяло още не е намерено, е нямал необходимия лиценз, за да лети над Ламанша с такава машина. Той е имал патент само за управление на самолета без пътници в него.

Нови снимки от дъното на Ламанша и останките от самолета Piper Malibu N264DB, в който загинаха футболистът Емилиано Сала и пилотът Дейвид Ибътсън, бяха разпространени от разследването.

Снимките показват от различни гледни точки падналия на дъното самолет. Но по-интересни от тях са данните в доклада със заключенията на полицията за причините и обстоятелствата около инцидента.

Оказва се, че самолетът не е достатъчно надежден за такъв дълъг полет, а и във фаталния ден, той е бил използван за още четири кратки прехода.

Пилотът Ибътсън, чието тяло още не е намерено, е нямал необходимия лиценз, за да лети над Ламанша с такава машина. Той е имал патент само за управление на самолета без пътници в него.

Заключението на полицията е, че именно "базови грешки на пилота" са причинили катастрофата.

Самолетът е влязъл в лошо време и буря над Ламанша, а не е пригоден за летене в облаци, заключават специалисти, оторизирани да разследват от полицията.

Ниските температури са довели и до замръзване на някои уреди. Въпреки, че технически самолетът е бил изправен поне откъм защитите за замръзване. Това личи от преглед, направен само месец преди фаталния полет.

Пилотът е подценил прогнозата за времето и не е имал необходимата видимост, но въпреки това не е известил въздушния контрол на френска територия, когато е бил запитан за това.

Малко след навлизането в зоната над Ламанша, машината започва да променя рязко височината си, а после изчезва от радарите.

Останките от самолета остават на 67 метра дълбочина под водата, на около 30 км от остров Гърнзи. Това е една от най-рисковите зони. Именно там обикновено се завихрят бури, които затрудняват полетите.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените