Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Логото на Opel ще блести на ръкавите на Дортмунд

Opel и Borussia се споразумяха за дългосрочно продължаване на договора Снимка: getty
Opel и Borussia се споразумяха за дългосрочно продължаване на договора

Opel и отборът на Борусия Дортмунд удължиха своето успешно сътрудничество с още пет години и ще разширят своето взаимодействие. Емблемата на Opel ще краси ръкавите на фланелките на Борусия Дортмунд от сезон 2017/18 година на Бундеслигата, а марката вече е част от групата на стратегическите партньори на носителя на Купата на Германия.

За разлика от другите трима стратегически партньори на BVB – главния спонсор Evonik, доставчиците на екипировка Puma и компанията Signal Iduna, която държи правата за името на стадиона – Opel няма да бъде акционер. Вместо това, стратегическият подход предвижда по-тесни връзки с Борусия Дортмунд в областите на комуникацията и активностите. Tова бе оповестено от Юрген Крюгер, изпълнителен директор продажби, маркетинг и следпродажбено обслужване на Opel в Германия, и от управляващият директор на BVB Ханс-Йоахим Вацке на пресконференция, проведена в Дормунд по-рано през деня.

Партньорството между марката Opel и отбора на Борусия Дортмунд започна през месец август 2012 година и според изследванията, извършени от института за пазарни изследвания Nielsen Sports и Техническия университет в Брауншвайг, Германия, се счита за едно от най-естествените и устойчиви сътрудничества в германския футбол. Поради тази причина, това партньорство е и ключов елемент в положителното развитие на марката Opel през последните пет години.

“Много сме доволни, че успяхме да договорим дългосрочно продължаване на нашето сътрудничество с отбора на Борусия Дортмунд и че ще се радваме на още по-тесни връзки с този прекрасен спортен клуб в бъдеще” сподели Юрген Келер.

Днешното споразумение с Борусия Дортмунд отбелязва следващата стъпка в ангажираността на марката Opel към футболната игра. В Германия Opel ще фокусира своите усилия върху сътрудничеството си с отбора от Дортмунд и с Майнц 05. Opel е притежател на правата върху името на стадиона “Опел Арена“ в град Майнц най-малко до 2021 година.

Наред с това, автомобилният производител се радва и на своето успешно сътрудничество с мениджъра на Ливърпул Юрген Клоп, който е и посланик на марката. От друга страна, Opel е и дългогодишен партньор на актуалния шампион на Холандия – Фейенорд, а марката Vauxhall е водещ спонсор на националните отбори на Англия, Уелс, Шотландия и Северна Ирландия.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените