Ferrari потвърди снощи, че досегашните технически шефове на тима Пат Фрай и Никола Томбазис са уволнени, а новият технически директор е Джейм Алисън. Той се завърна в Скудерията в средата на 2013 година и сега е начело на екипа, който разработва и развива болида на тима за следващия сезон във Формула 1.
Уволнението на Фрай и Томбазис, които заедно с уволнения по-рано през годината Лука Марморини са последиците от създаването на неуспешния F14T, с който се състезаваха тази година Фернандо Алонсо и Кими Райконен. В края на сезона испанецът реши, че пет години в Маранело са му достатъчни и напусна, а новият бос на компанията Серджо Маркионе успя да отстрани досегашния президент Лука ди Монтедземоло, както и изкаралия 7 месеца на поста шеф на тима Марко Матиачи.
Уволненията на Фрай и Томбазис, както и повишението на Алисън и двамата италианци, които отговарят за дизайна на новата кола и двигателя на болида: Симоне Реста и Матиа Биното, бяха наложени от новия шеф на тима Маурицио Аривабене, който беше личен избор на Маркионе за мястото на Матиачи.
През пролетта също Маркионе назначи Матиачи на мястото на подалия оставка Стефано Доменикали, който реши да поеме отговорността за слабото начало на сезона във Формула 1.
За сезон 2015 Ferrari нае Себастиан Фетел, който идва на мястото на Фернандо Алонсо.