Въпреки че в условията на криза пищната показност на модата все повече се възприема за вулгарна проява, марката за бельо Victoria's Secret и тази година не изневери на традиционния си стил, организирайки спектакъл за 12 милиона долара.
На бляскавото шоу снощи в Ню Йорк 38 модела смениха на подиума 69 облекла, а за зрелището бяха необходими 31 чифта крила.
Моделът Миранда Кер представи традиционния неприлично скъп сутиен на марката (на втората снимка), за който са използвани 3400 скъпоценни камъка и който тази година е на стойност 2,5 млн. долара.
Това все пак го прави сензационно евтин (както и представеният миналата година от Адриана Лима на стойност 2 млн) на фона предишни продукти на марката - през 2008 г. диамантеният сутиен на компанията струваше 5 млн. долара, през 2007 - 4.5 млн, а през 2006 - 6.5 млн.