"... и двамата се намерили, прегърнали, целунали и живели весело и щастливо до края на връзката си", но това едва ли ще е точно краят на рекламната кампания със сюжет за романтичен филм.
Нали се сещате, историята, в която младеж търси из София красиво момиче, което видял в автобус 604 - рижава и зеленоока. Нещо като Пипи Дългото чорапче в късен пубертет.
Може да е реклама за всичко: социална мрежа, мобилен оператор, клуб, противозачатъчни. Романтиката би продала дори домати и краставици. Освен шоколад, дрехи, парфюм, омекотител за прането ви...
az_tarsq_teb@abv.bg е мейлът, създаден от това симпатично момче, Кирил, сценограф. Кирил Захариев, както беше разпознат, модел и лице на една известна българска марка дрехи.
България е наистина твърде малка.
Историята може да е "подсказана" на тези, които са я измислили, от кампанията на Д-р Мартенс First and Forever. Там двама британски сладури-пънкарчета, Агнес Дейн и Аш, се влюбват, преживяват и споделят в социалните мрежи, за да... рекламират обувките на Д-р Мартенс (вдясно). Емоционално стори, риалити, чрез което продуктовото позициониране щампира мозъка ни с продукта.
Още не знаем какво рекламира нашата, може би дрехи. Но й липсва доза несръчност, за да прилича на истинска история и да ни завладее, сега е твърде пипната.
С флаерите беше малко прекалено, макар и да отговаря на профила на "търсача" - нали е сценограф, може да рисува. Ами да беше малко по-семпло и объркано, и с едни изцапани пръсти на художник, които трескаво лепят листчета в търсене на този неясен обект на желанието.
Жалко. Ето така рекламата убива романтиката. Или пък романтиката е измислена от рекламата. Като се сетя за Свети Валентин, ми се отщяват всички свещи-сърца, балони-сърца, картички-сърца...
Май само шоколадът ми остана - и да си пусна и The Notebook с този толкова-ммм-Гослинг и сладката му усмивка. Или You've Got Mail?
А Кирчо нека си пътува с 604. Само като се сетя как мирише в тия автобуси...