"... и двамата се намерили, прегърнали, целунали и живели весело и щастливо до края на връзката си", но това едва ли ще е точно краят на рекламната кампания със сюжет за романтичен филм.
Нали се сещате, историята, в която младеж търси из София красиво момиче, което видял в автобус 604 - рижава и зеленоока. Нещо като Пипи Дългото чорапче в късен пубертет.
Може да е реклама за всичко: социална мрежа, мобилен оператор, клуб, противозачатъчни. Романтиката би продала дори домати и краставици. Освен шоколад, дрехи, парфюм, омекотител за прането ви...
az_tarsq_teb@abv.bg е мейлът, създаден от това симпатично момче, Кирил, сценограф. Кирил Захариев, както беше разпознат, модел и лице на една известна българска марка дрехи.
България е наистина твърде малка.
Историята може да е "подсказана" на тези, които са я измислили, от кампанията на Д-р Мартенс First and Forever. Там двама британски сладури-пънкарчета, Агнес Дейн и Аш, се влюбват, преживяват и споделят в социалните мрежи, за да... рекламират обувките на Д-р Мартенс (вдясно). Емоционално стори, риалити, чрез което продуктовото позициониране щампира мозъка ни с продукта.
Още не знаем какво рекламира нашата, може би дрехи. Но й липсва доза несръчност, за да прилича на истинска история и да ни завладее, сега е твърде пипната.
С флаерите беше малко прекалено, макар и да отговаря на профила на "търсача" - нали е сценограф, може да рисува. Ами да беше малко по-семпло и объркано, и с едни изцапани пръсти на художник, които трескаво лепят листчета в търсене на този неясен обект на желанието.
Жалко. Ето така рекламата убива романтиката. Или пък романтиката е измислена от рекламата. Като се сетя за Свети Валентин, ми се отщяват всички свещи-сърца, балони-сърца, картички-сърца...
Май само шоколадът ми остана - и да си пусна и The Notebook с този толкова-ммм-Гослинг и сладката му усмивка. Или You've Got Mail?
А Кирчо нека си пътува с 604. Само като се сетя как мирише в тия автобуси...
Брех като видях клипчето в нет-а по тая тема се накефих въпреки, че тоз Кирчо голем лешпер, но както и да е... И да, дрешките му ми се видяха някак лешперски, но от такива работи не разбирам. Все пак ме накефи, яко ми стана, дори и да е фалш, по-добре така, отколкото тъпотиите, с които постоянно ни заливат ПР-и и всякакви "креативни" дебили. ПС: Авторке, ще ме извиняваш, но не мога да не го напиша... От текста лъха един такъв... гаден мирис. Уж съм съгласен с това, което написа, но някак можеше да спестиш тъпните за 14.02. Ясно ни е отдавна, че това не е единствената нощ, в която плюскаш шоколад и си мечтаеш за идеалния мъж. Има ли нужда ти и колегите ти постоянно да обяснявате за това, че дори и с лек намек на гордост? Жалко е.
И мен новината ме усмихна, клипчето също, после си помислих, че ако не се беше появил някой да доубива всичко детско, рекламата нямаше да е толкова успешна.
Здравей, Миранда (макар, че се съмнявам да са те кръстили с такова благозвучно българско име), Кирил се казвам, както може би си личи от nick-a ми и съм момчето от рейса. Не искам да критикувам статията ти, защото ще отнеме много време, а и Doberman се е изразил доста кратко и ясно. Но и аз няма да издържа да не кажа това-онова, защото гражданската позиция ме принуждава да давам градивна критика, пък ако се подобри нещо - супер! Явно просто на теб ти липсва сръчност, както и на повечето ти колеги от бранша, защото не се иска особено много мозък, за да направиш един качествен флаер без да си изцапаш пръстите (или пък да напишеш статия, в която да кажеш нещо смислено, позитивно или поне вярно). Както вече вероятно си забелязала az_tarsq_teb не се оказа рекламна кампания, така че следващия път ти пожелавам малко повече успех с рисърча. Поздрави! Кирил П.С. А на
Опа, нещо ми изяде П.С-то Та: П.С. Димитър Стамболийски, не е много разумно да се съветваш с Белгийки Заложи на белгийската бира, тя няма да те подведе