Ок, имаш ужасна кола, която си купил от Горубляне преди няколко години и вече искаш да се отървеш от нея. Какво правиш?
Този човек, Дейвид Джонс, се хваща и прави старата си Barina, звезда в социалните мрежи и в резултат получава хиляди предложения за колата си (често включващи недояден Mars или бонбончета Skittles).
В неделя Джон публикува в Youtube видео със заглавие "Купете моята Barina", в опит да продаде стария GM Holden Barina хечбек (представете си Opel Corsa). После започва да чака от потребителите в Twitter да кажат колко биха дали за иначе невзрачния автомобил.
Естествено Джон не е случаен продавач, той е диджитал директор на австралийската рекламна агенция Chimney. Той е хванал колегите си и заедно са направили рекламната толкова добра, че да изглежда като от сцена на "Бързи и Яростни". Има си пламъци, близки кадри, дори летящи гълъби.
Колата е имала само един собственик, държана е в гараж и дори е с две еднакви седалки. Има си и малко екстри от 20-ти век - радио, касетофон и вентилатор. Кола като никоя друга.
Въпреки че видеото изглежда като скрита вайръл реклама на автрийския производител Holden, Джон настоява, че не е така. На въпрос защо е свършил работа, която струва 8000$, за да продаде кола, която струва 1000 -2000$, той отговаря, че просто е искал да се позаблява и да се изфука с рекламните си умения.
Вижте и какво се случва в Twitter зад хаштага #BuyMyBarina
Както и един бърз отговор от Швеция:
"...автрийския производител Holden..." Нерде Австрия, нерде Австралия!