Канадците обожават страхотния вкус на Diet Coke, а сега имат още една причина да харесват още повече безкалоричната напитка.
От септември на пазара е новата шарена бутилка, а лице на кампанията "One of a Kind" е любимката на нацията Южени Бушар.
Въпреки че кариерата й не се развива по най-добрия начин през този сезон, тенисистката обича да е единствена по рода си и неслучайно бе избрана от Coca-Cola да представи продукта.
В страхотния рекламен спот Джини "рисува" своя дизайн на "One of a Kind" с ракета в ръка и машина за подаване на тенис топки, бълваща най-различни цветове.
Coca-Cola привлече в голямото си семейство Бушар през 2014-а, когато подписа за 3 години със звездата.
"Джини предлага нещо много специално. Тя е не само изключителна тенисистка, но и земният й стил във всяко едно отношение я доближава до хората. Нейният маниер на корта, както и извън него - олицетворява щастие, жизненост и здравословен начин на живот. И именно поради тази причина тя е истинско вдъхновение за канадците и перфектно се вписва в образа, който търсим", заяви вицепрезидентът на Coca-Cola Майкъл Саможевски.
А дизайнерите на рекламата са се постарали много и крайният резултат е страхотен във всяко отношение. Визията, музиката и онагледяването на слогана.
Смач, бекхенд, форхенд - отново и отново. Бушар рисува на стената своята неповторима бутилка. И макар с помощта на шаблон - няма как да се отрече, че има дарба на художник, както и фактът, че си пада по лилавото...
Хубавото на "One of a Kind" е, че всеки може да избере своите цветове, а от Coca-Cola твърдят, че няма дори две еднакви бутилки.