Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Джини Бушар е художникът на Diet Coke

Заслужена глътка след добре свършената работа.
Заслужена глътка след добре свършената работа.

Канадците обожават страхотния вкус на Diet Coke, а сега имат още една причина да харесват още повече безкалоричната напитка.

От септември на пазара е новата шарена бутилка, а лице на кампанията "One of a Kind" е любимката на нацията Южени Бушар.

Въпреки че кариерата й не се развива по най-добрия начин през този сезон, тенисистката обича да е единствена по рода си и неслучайно бе избрана от Coca-Cola да представи продукта.

В страхотния рекламен спот Джини "рисува" своя дизайн на "One of a Kind" с ракета в ръка и машина за подаване на тенис топки, бълваща най-различни цветове.

Coca-Cola привлече в голямото си семейство Бушар през 2014-а, когато подписа за 3 години със звездата.

"Джини предлага нещо много специално. Тя е не само изключителна тенисистка, но и земният й стил във всяко едно отношение я доближава до хората. Нейният маниер на корта, както и извън него - олицетворява щастие, жизненост и здравословен начин на живот. И именно поради тази причина тя е истинско вдъхновение за канадците и перфектно се вписва в образа, който търсим", заяви вицепрезидентът на Coca-Cola Майкъл Саможевски.

А дизайнерите на рекламата са се постарали много и крайният резултат е страхотен във всяко отношение. Визията, музиката и онагледяването на слогана.

Смач, бекхенд, форхенд - отново и отново. Бушар рисува на стената своята неповторима бутилка. И макар с помощта на шаблон - няма как да се отрече, че има дарба на художник, както и фактът, че си пада по лилавото...

Хубавото на "One of a Kind" е, че всеки може да избере своите цветове, а от Coca-Cola твърдят, че няма дори две еднакви бутилки.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените