Каменица пуска "Старо пиво" с ретро кампания

По случай своя 135-годишен юбилей, Каменица пуска на пазара специален нов продукт. Бирата се казва "Старо пиво" и е бутилирана в реплика на реално съществуваща бутилка от зората на миналия век.

Вкусовото й предимство е, че е създадена от 100% малц, което изключва ечемика и царевицата от производствения процес.

„Юбилейното Каменица „Старо пиво" носи почерка на поколения пивовари. То е създадено изцяло в духа на българските традиции от 1881 година. Бутилката е с обем 400 мл и няма етикет, защото идва от времето, когато самата бира беше етикет.

Типичната за онова време гравюра „Собственостъ на пивоварница Каменица Пловдивъ" е положена на лицевата част на бутилката. Стопроцентовото съдържание на малц гарантира отличителния първокласен вкус.

Течността има богат златист цвят, а комбинацията от три вида хмел е в основата на неповторимия наситен аромат на пивото", сподели технологът-пивовар Васил Петров.

Бирата беше представена в понеделник на BTL събитие в ретро стил пред журналисти и блогъри.

Гостите са посрещнати в пресъздадена атмосфера от края на XIX век. Мястото е автентичният интериор на популярното столично заведение „Жадната ламя". Старовремският дух е подсилен и от специални декори, както и от присъствието на две красиви дами и един джентълмен, пременени с облекла от Следосвобожденска България.

Зад кампанията стоят две агенции, като BTL събитията, PR активностите и телевизионните клипове са дело на New Moment New Ideas. Дигиталната комуникация и съпорт са поверени на агенция MediaBASKET.

ТВ спотовете са общо четири, като два от тях вече се въртят по телевизиите.

Второто видео можете да видите тук.

Всички любители на първокласна бира ще имат възможността да опитат „Старо пиво" още в началото на месец април. Продуктът ще бъде пуснат в лимитирани количества. Във връзка с отбелязването на 135-годишнината от създаването на легендарната пивоварна, Каменица подготвя и множество други инициативи.

Бирата е четвъртата, пусната под шапката на Каменица от началото на 2015 г. Преди нея на пазара се появиха Каменица Свежо (с 3,6% алкохол), червената Staropramen Granat и пшеничната Каменица Нефилтрирано.

Новините

Най-четените