Неземната FKA Twigs e новото вдъхновение на Nike

Да бъде представена като годеницата на Робърт Патисън си е направо обидно. Не защото той не ни е любимец, а защото FKA Twigs e много повече от това.

Изключителен талант, както в музиката, така и в танца, британската сензация на съвременната алтернативна сцена заслужено събира все повече глобален интерес, както с творческите си проекти, така и с провокативната си, на моменти шокираща визия.

Въпреки че е обект на расистки подмятания отстрана на някои по-простовати фенове на Робърт Патисън, 28 годишната експериментална певица с рождено име Талия Дебрет Барнет добива световна слава с първия си албум LP1, който излиза през август 2014-а година.

Талия е дете на баща ямаец и майка с испански корени. Преди да процъфти самостоятелната й кариера, тя се снима като танцьор във видеоклипове на международно известни артисти като Джеси Джей, Кайли Миноуг и Ед Шарийн.

Има нещо особено магнетично и направо мистично, свързано с извънземния сексапил на британската сензация. Естествено за същия допринася и изключително спортната й фигурна, за която FKA Twigs се грижи ежедневно със сериозни тренировки.

Талия не остава незабелязана и от големите в модния бранш. Нейният стил не прилича на нищо друго. Екзотичната красавица си позволява ходове и комбинации, които малко хора биха дръзнали да предприемат във визията си.

Начинът, по който изглежда тя може да бъде съпоставен единствено с музиката, която прави - често неразбираем, но силно пленителен.

През 2016-а година тя стана новото лице на Calvin Klein Jeans, a отскоро е лице и криейтив директор на новата рекламна кампания на Nike "Believe in More", която представя последните модели клинове на марката - Zonal Strength Tights.

На творческия нюх на FKA Twigs са доверени важни решения като цялостната концепция на кампанията, екипа и режисурата на видеото.

Тематично и в синхрон с името на рекламата, саундтрак е парчето на британската певица „Trust in Me".

FKA Twigs признава, че с охота е приела поканата да работи с Nike, защото иска да вдъхнови младите да бъдат най-добрата версия на себе си с творческия продукт, който създава за марката дрехи.

„Подбрала съм 12 невероятни атлети, за да покажа, че има значение как тренираш и как това се отразява на начина, по който се движиш" - споделя тя.

Снимките за новата кампания на Nike са направени в Мексико. В своя Instagram профил тя не спира да споделя различни кадри от творческия процес, в които пленява с характерната си анималистично-футористстичната визия и неземен сексапил.

Новините

Най-четените