Нова телевизия оспори похвалното съобщение на bTV за поставен рекорд по гледаемост в кабелния ефир от bTV Аction по време на футболния мач между „Лудогорец" и румънския „Стяуа" за влизане в груповата фаза на Шампионската лига.
Цитирайки данните на метричната агенция ГАРБ, bTV излезе с изявление, че bTV Action се е превърнал в най-гледания кабелен канал в България за всички времена сред аудиторията на възраст 18-49 години. Средният дневен дял на канала е 11,9%, което е най-високият резултат, отчитан в български тематичен канал.
Нова телевизия оспори този извод, тъй като през юни 2008 г. Diema отчита „в множество дни резултат, който е по-висок от споменатите 11.9%". „Ако изобщо можем да говорим за „най-гледания кабелен канал в България за всички времена", то към настоящия момент няма как да твърдим, че това е bTV Action", контрира Нова телевизия.
Според медийната група средният дневен дял на Diema за 20 юни е 13.1% сред аудиторията на възраст 18-49 години.
BTV обаче твърди, че по време на двубоя на Националния стадион „Васил Левски" преди два дни делът на младата мъжка аудитория на възраст 18 - 34 г. е 44.57%, което е с почти „10 пъти повече от зрителския дял на третата в класацията програма Нова ТВ".
„За да се избегнат обаче всякакви съмнения за тенденциозно и манипулативно цитиране на данни, ние, като най-голямата медийна група в България, бихме искали да призовем за по-голяма прецизност и спазване на утвърдените правила и норми при използване на пийпълметрична информация", настояват от Нова броудкастинг груп.