Huawei откри първия център за обслужване на клиенти в България

Huawei откри собствен център за обслужване, индивидуална грижа и поддръжка на фирмените мобилни устройства.

В него може да бъдат закупени устройства, да се тестват телефоните, таблетите и смартчасовниците на марката, както и да бъдат получени съвети от консултантите на фирмата. Голям плюс е гаранционното и извънгаранционно обслужване, което става на място. От него могат да се възползват всички собственици на продукти на компанията, независимо откъде са купили устройствата си.

За потребителите на флагманите Huawei P9 и Honor 8 се предлагат и разширени гаранционни опции  VIP Service и Service+, които позволяват взимане на телефоните от адреса на клиентите и връщането им обратно ремонтирани.

Повреди като счупено стъкло, например, могат да бъдат отстранени дори в рамките на час при наличие на частта за подмяна, казва Петър Карапетров, мениджър сервизно обслужване в компанията.

„Радваме се да открием нашия първи център за поддръжка на Huawei устройства в България. За нас това е повратен момент за развитието ни на българския пазар и имаме амбицията да открием още подобни центрове в други градове на страната“ – сподели на откриването Джеферсън Джан, директор отдел „Потребителски устройства” за Huawei България и Македония.

„В центъра имаме за цел освен да осигурим на нашите клиенти пълна поддръжка на  техните устройства, да ги съветваме и насочваме в техните въпроси и запитвания - и всичко това в една приятна обстановка. Ще ги запознаваме в детайли с пълните възможности на нашите устройства и ще ценим тяхната обратна връзка. Така ще усетят лично необятния свят от възможности, които Huawei предоставя“ – сподели от своя страна Петър Карапетров, мениджър сервизно обслужване в компанията.

В центъра на Huawei на улица "Леге" 6 може да бъде видян и съвсем скоро обявеният Mate 9. Компанията има намерения да открие поне още три подобни магазина през следващата година.

Новините

Най-четените