Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Приложението, което ти дава повече от всякога – от услуги и забавление до майстор за дома

Приложението, което ти дава повече от всякога – от услуги и забавление до майстор за дома

Три за щастие? Едва ли от Yettel следват познатото ни суеверие, когато преди две години започват да работят по транформацията на мобилното си приложение – не само като място за плащане на сметка, а като цялостна платформа за услуги и забавление.

Днес то е с напълно нов облик, много нови функционалности, а възможностите, които предлага, са много повече от три, за щастие на всеки настоящ или бъдещ абонат на телекома.

Няма как да не започнем от мобилните услуги, които можем да управляваме и активираме изцяло дигитално, по интуитивен и удобен начин.

Веднага, след като ни посреща стилното Y. на Yettel на познатия яркозелен фон, пред очите ни е цялата необходима потребителска информация - настояща сметка, изразходвани мегабайти и възможност да видим в детайл потреблението си на минути и интернет.

Под нея ни приканват да разгледаме специалните предложения. Ако търсим по-изгоден план или искаме повече минути или мегабайти, менюто "Поднови екстрите си" ни дава именно тази възможност - да изберем от нови, по-атрактивни планове до супер оферти за нови устройства, които се променят всеки месец.

0%
ДО КРАЯ НА 2025 Г.

Такава част от интеракциите ще могат да извършат клиентите през приложението.

Друго удобство е, че навсякъде и по всяко време можем да активираме и управляваме услугите си - като например, да закупим нов план. Без досадна бумащина, без куриери и физически подписи, без дори да излизаме от вкъщи.

За да ме убеди, Карина Деветакова, мениджър "Дигитални продукти", ми показва как става на практика - ако избереш дигитална eSIM карта, всичко се случва за по-малко от 10 минути.

Няколко клика, дигитална идентификация и вече си клиент на Yettel!

Също толкова удобно е и да пренесем номера си от друг оператор, да преподпишем договора си или да регистрираме предплатена карта. Всичко това вече е възможно дигитално. Включително и да си купиш нов телефон. Зад иконата Е-магазин се разкрива дълъг списък с предложения, от които да избираш - от устройства и аксесоари до услугите от пакета "Смартфон вселена".

отнема да активираш нов план с eSIM карта в приложението.

Потребителят може още да:

  • Закупи смартфон, аксесоар или мобилен план от онлайн магазина
  • Пренесе номера си от друг оператор
  • Прегледа потреблението и мобилния си план
  • Добави мегабайти при пътуване в чужбина
  • Добави или промени дигиталните си услуги, включени в плана
  • Регистрира предплатена карта
  • Плаща с Google Pay и Apple Pay

Към мобилния план и всичко за него в приложението са налични и примамливи "За теб" оферти за смарт джаджи.

Отварям ги и почти веднага погледът ми попада на "Слушалки точно като за мен с 50% отстъпка". Всъщност офертата ме примамва от известно време, защото е достъпна само през приложението Yettel, а и е за слушалки на любим мой бранд.

С един клик активирам кода за отстъпка и слушалките или друго смарт устройство на изкусителна цена са мои.

Снимка: Yettel

И казаното далеч не важи само за умни джаджи. Изгодни оферти има и за всички, които все си казват "От утре ще започна да тренирам". За тях е иконата на пакета Smart Fit, който предлага както атрактивни отстъпки за смарт часовници, така и оферти за онлайн тренировки, достъп до фитнес зали и дори идеи за изживявания.

Защото животът далеч от устройствата е също толкова важен и ценен.

"Целта ни е всичко, което клиентът прави в наш магазин, да е възможно и онлайн, в нашето приложение."
Стефан Димитров, директор "Дигитални продукти и маркетинг"

Една от екстрите, които засега на пазара предлага само приложението Yettel, е услугата "Смартфон диагностика".

Техническият преглед за смартфона не е задължителен като този за автомобила, но пък е необходим. Докато разнасяме телефона си по джобове и чанти, използваме го безброй пъти на ден, понякога го изпускаме, но рядко се сещаме за здравето му.

Замислете се, смартфонът е почти естествено продължение на ръката ни в часовете, в които сме будни, а далеч не се отнасяме с него, както подобава.

„Смартфон диагностика“ проверява…

headphones
Аудио
photo_camera
Камера
smartphone
Дисплей
code
Софтуер
sensors
Сензори
touch_app
Бутони

Вторият фокус, върху който обновеното приложение на Yettel набляга изключително много, са услугите извън добре познатия телеком сектор - от застраховки до услуги за дома и киберсигурност.

Затова в него откриваме не само сметката си за мобилния телефон, а цял хъб от полезни неща. Да вземем например все по-актуалната тема - киберзащитата. С услуги като "Защита на профила" и "Онлайн защита" - и двете в приложението, следим данните ни да не изтекат и сърфираме безопасно в интернет.

От Yettel са помислили и за заклетите пътешественици. От няколко години не си губя времето да сключвам здравна застраховка във физически обект преди пътуване. Тя си е там - в приложението. Казва се "Смарт турист" и се активира на момента - както застраховката, така и увереността, че пътуването ще е спокойно.

Убеждението ми, че застраховката за пътуване е сред особено полезните опции, се затвърждава от екипа на Yettel, с когото си говорим за приложението. Както Стефан Димитров, директор "Дигитални продукти и маркетинг", така и колегите му признават, че те самите използват много често именно тази възможност и им допада колко е достъпна и интуитивна.

"Вече мога да си купувам устройства, да управлявам номерата си, да се забавлявам, мога да ползвам услуга, която спешно ми трябва", разяснява Карина Деветакова.

Електронна винетка, роуминг мегабайти - няма грижи, насреща са! И разбира се, за запалените туристи, които обичат да покоряват забележителности в България, е дигиталната версия на 100-е национални туристически обекта. Вече всеки потребител - дори да не е абонат на Yettel, може да събира печати дигитално.

Опознай родината, за да я обикнеш, нали така?

Снимка: Yettel

А ако през това време възникне проблем у дома? Няма страшно - в приложението откриваме и "Смарт майстор". С активирането му получаваме увереност, че домът ни ще получи спешна помощ при нужда. Услугата предлага 24/7 съдействие при аварии и неочакваните домашни повреди – от загубен ключ и счупена пералня до внезапен теч и дори справяне с вредители.

И така постепенно преминаваме към най-развлекателната част - забавленията в приложението Yettel.

Дигитални услуги за свободното време

HBO Max SkyShowtime Deezer Voyo Storytel Капитал
Ти избираш!

Приложението е мястото, където с няколко клика активираме и дигитални услуги за свободното време. Брандът си партнира с най-популярните имена в браншовете - като SkyShowtime, HBO Max, Voyo и Storytel, за да предостави на мен и на останалите клиенти хитово съдържание - от филми и сериали до музика и аудио книги.

"Освен с възможност за покупка и лесно управление на услугите, искаме да зарадваме нашите клиенти, като им дадем ексклузивна оферта, отстъпка или награда. Така те ще имат и други причини, отвъд телеком услугите, заради които да използват приложението Yettel редовно", казва Стефан Димитров.

Снимка: Yettel

Точно това е ролята и на игрите в приложението Yettel - като "Промо вторник" и "Петък с Yettel". Първата дава отстъпки за устройства и джаджи всеки вторник, а втората - не се подвеждайте по името, далеч не е само петък.

Още от понеделник се зареждат седмичните оферти от партньори, от които можем да изберем най-предпочитаната отстъпка. В петък идва ред на дигиталната скреч карта, зад която се крие петъчната оферта, а за по-големи предметни награди - като телевизор или кафе машина, е томболата.

Така всичко се събира на едно място. Дали ще си купиш нов смартфон или ще преподпишеш договора си, дали ще събираш дигитални печати от забележителностите в България или ще печелиш атрактивни оферти - всичко е в джоба ти и в приложението Yettel.

„Приложението Yettel е много повече от телеком приложение. С него не само управляваш мобилния си план, но планираш пътуванията и свободното си време, грижиш се за дома, личните си данни и много други аспекти от ежедневието“
Карина Деветакова, мениджър „Дигитални продукти“

Текстът е част от поредицата "Повече от всякога" - специален проект на Yettel, Webcafe.bg и Money.bg.