Здравейте, аз съм Мануела и не обичам да обикалям по магазини. Обичам да пазарувам, но не и да си губя времето. Така че откакто открих онлайн пазаруването, ми остават доста повече свободни часове, в които да се отдам на далеч по-приятни занимания.
Откакто пък имам обновеното приложение Yettel на смартфона си, си спестявам още повече време и усилия.
Докато си говорим с Карина Деветакова, мениджър "Дигитални продукти" в Yettel, разбирам, че не съм единствената, вманиачена по онлайн покупките.
И тъй като от телекома се вслушват внимателно в отзивите на своите потребители, в приложението вече е и онлайн магазинът им.
Какво можеш да купиш от приложението
"Това е нашата абсолютна гордост", казва Деветакова, докато ме "разхожда" из онлайн магазина и функциите му. Не ми трябват повече от няколко минути, за да разбера, че поводът за гордост е напълно оправдан - изборът и покупката се случват за минути, лесно и интуитивно.
Има и друга причина да се гордеят - онлайн магазинът е напълно интегриран в приложението, без да прехвърля към уеб браузър. Това прави изживяването изцяло дигитално - естествено, бързо и удобно, каквото трябва да бъде в едно приложение.
В онлайн магазина откриваме добре познатите кодове за отстъпка за избрани устройства, като част от офертите са налични само в приложението на Yettel, а други могат да се използват и във физическите магазини.
Налице са ексклузивни предложения, които са валидни само за определен период от време и които симпатично ме приканват да се възползвам. Зад динамичния и грабващ вид на онлайн магазина обаче няма нищо случайно.
"В дизайна сме подбрали точните елементи, които да покажем на клиента, за да са достъпни и ясни предложенията ни", обяснява ми Карина. Така от Yettel са сигурни, че всичко в приложението се случва плавно, удобно и максимално интуитивно.
Нещо повече - клиентът вече може да закупи изцяло онлайн всяко устройство и джаджа, за които се сети. Включително да си избере и мобилен план.
Деветакова ми показва колко бързо и лесно става процесът по идентификация, който е задължителен преди покупка, но по-хубавото е, че данните на потребителя се запазват - напълно сигурно и защитено, и могат да се използват при следващо пазаруване. Същото важи и за плащането през Apple Pay и Google Play.
Следващата стъпка е проверка дали устройството поддържа eSIM - за да сме сигурни, че купуваме правилния продукт.
Веднага след това идва преглед на поръчката, съгласие за обработка на лични данни и информация и електронно подписване. Финален клик върху бутона за потвърждение и всичко, което желаем - смартфон, смарт часовник или пък смарт слушалки - е наше.
За толкова се генерират документите и се финализира покупката в приложението на Yettel.
Да си купиш устройство или аксесоар обаче често е само началото. После се сещаш, че може би ти трябва и нов мобилен план, искаш да си направиш застраховка или защо не - да добавиш и телевизор. От Yettel са помислили и за тези сценарии.
"Клиентът би могъл да закупи и всичко, свързано с Yettel TV - нова услуга или допълнителен TV пакет. Или изцяло дигитално да активира нов мобилен план - с eSIM или с физическа SIM карта", демонстрира ми Карина възможностите.
С едно приплъзване попадаме и в "Смартфон вселена" - пакетът от услуги, с които телекомът се грижи за всеки етап от живота на едно устройство - от 3-годишната гаранция до сертифицирания сервиз. От тук можем да следим актуалните оферти или да направим пълен преглед на телефона си с услугата "Смартфон диагностика".
Така кръгът се затваря - смартфон, аксесоар, абонаментен план, телевизия или просто практична услуга - всичко можеш да купиш и активираш от приложението.
„Приложението събира всички услуги от смартфон изживяването на нашите клиенти.“
Аз обикновено съм уверена точно какво устройство искам да си закупя, но от Yettel са помислили и за по-колебливите от мен.
В онлайн магазина има и възможност да сравним различни устройства, за да преценим кое от тях ще пасне най-точно на лайфстайла ни. Можем да разгледаме ключовите характеристики, извадени на база потребителски ревюта или резултат от професионални тестове, и тогава да решим какво да си купим.
От миналата година Yettel си партнира с DXOMARK, водеща международна лаборатория за оценка на качеството на електронни устройства. Резултатите от тестовете на лабораторията са представени в онлайн магазина, за да ни помогнат да направим най-добрия избор.
„Намерихме точния баланс между кратък и въздействащ текст, ясно поднесена информация и спазване на регулаторните изисквания, задължителни за нашия бранш.“
Карина ми подсказва, че ни очакват и още новости в онлайн магазина и като цяло в приложението Yettel.
"Продължаваме да работим по това да съберем всичко на едно място, а и да го надградим", добавя тя.
Сред очакваните забавления са коледни изненади, разнообразни кампании, промоции, виртуални скреч карти с кодове за отстъпки и още, и още...
Защото не само аз предпочитам да пазарувам и да се забавлявам онлайн. И от Yettel го знаят.
Текстът е част от поредицата "Повече от всякога" - специален проект на Yettel, Webcafe.bg и Money.bg.

