Звездата от Deadpool в последните години се възползва от популярността си в социалните мрежи, за да рекламира своя собствен бранд джин – Aviation Gin. Той всъщност купува дял от вече съществуваща компания в Портланд, след което започва бясна кампания по нейното популяризиране.
Преди няколко месеца Рейнолдс ангажира и своя колега и "онлайн враг" Хю Джакмън за реклама на джина, макар в комедийния клип с двамата да се оказва, че Джакмън все още не го е опитал...
От 2016 г. насам актьорът от True Detective изпълнява ролята на "креативен директор" на бранда Wild Turkey, създаден в Кентъки. В тази роля той рекламираше бърбъна, но през април 2018 г. се ангажира още по-лично с компанията, за да представи първото им съвместно творение – Wild Turkey Longbranch.
Текилата Casamigos е общо начинание на актьора, бизнесмена Ранд Гербер (съпруг на Синди Крофорд) и Майк Мелдман. Първоначалната им идея е да създадат текила, която няма да предизвиква махмурлук, за да могат по-спокойно да се наслаждават на ваканциите си в Мексико.
Първите им опити обаче са толкова добре приети сред приятелите им, че тримата се вдъхновяват да създадат международен бранд през 2013 г. Той е толкова успешен, че през лятото на 2017 г. Клуни го продава за зашеметяващите 700 милиона долара с възможност за още до 300 милиона в зависимост от представянето на бранда в следващото десетилетие.
Арън Пол и Брайън Кранстън се събраха отново след Breaking Bad, за да обявят създаването на Dos Hombres - собствен бранд мексикански мескал. Става дума за мексиканска напитка, създадена от листата на растението агаве.
В пост в социалните мрежи Кранстън разказва как са стояли в суши бар в Ню Йорк, говорейки за връзката, която са изградили покрай снимките на хитовия сериал, и как могат да работят заедно занапред. Тогава на Пол дошла идеята да си направят собствена напитка. И без това вече имат екранен опит в производството на други опияняващи средства.
Еволюцията на Тимбърлейк е очевидна - от член на една от популярните бой банди в света до един от най-успешните солови музиканти. Добавете към това и няколкото холивудски роли и разбира се, бизнес нюха му.
През 2009 г. създава собствен алкохолен бранд в партньорство със Sauza. През 2014 г. пуска текилата повторно с името Sauza 901. Цифрите накрая всъщност са пощенския код на родния му град - Мемфис, Тенеси.
Връзва се, нали? Според информацията в сайта на бранда Mansinthe рок музикантът години наред си купува абсент от производителя Маркъс Лайън. Един ден след концерт на Менсън двамата се срещат и се заговарят за изкуство, музика и разбира се, абсент.
Така се появява идеята Лайън да създаде абсент, вдъхновен от музиканта. Разработката му отнема две години, а етикетът е автопортрет от самия Менсън, озаглавен "Когато остарая".
Рапърът Шон Комбс, който е известен с това, че колекционира творчески псевдоними, през последните години сериозно се обвърза и с алкохолни брандове. Пое на гърба си целия маркетинг на френската водка CIROC като за няколко години тя постигна впечатляващ ръст в продажбите си.
Следващият му общ продукт с компанията производител е текилата Deleon, защото очевидно в света на американските знаменитости текилата се радва на доста сериозна популярност.
Актьорът от "Ловци на духове" заедно със свой приятел през 2007 г. основава бранда Crystal Head Vodka. Водката става популярна със своята разпознаваема бутилка, която, както името подсказва, е с формата на череп. Самият Акройд, чиято актьорска кариера е далеч от пика си през 80-те, отделя все повече време за популяризиране на алкохолния бранд.
Когато директорът на компанията производител на шампанското Cristal е попитан какво мисли за това, че всички рапъри пият техния продукт, той отговаря с: "Какво можем да направим? Не можем да забраним на хората да го купуват".
Джей Зи разбира за тези коментари, премахва Cristal от менюто на своя клуб и започва да разпространява послание към феновете си да не пият шампанското. Вместо да рапира за Cristal, той използва парите си, за да инвестира, а по-късно и да купи френския бранд Armand de Brignac, сдобивайки се по този начин със собствено шампанско.
Тук става дума по-скоро за рекламно партньорство, отколкото за лична бизнес инициатива. Футболната легенда от 2014 г. си партнира с компанията Diageo, с която работи и рапърът Diddy, и е лице на техния луксозен скоч Haig Club. А за да го промотира използва не само своя Instagram, но и обикаля лично из целия свят за различни събития свързани с напитката.