Диамантените бижута, произведени от българин, които плениха милениалите по света

Според световните маркетолози милениалите са хората, които тепърва ще имат най-ключова роля за развитието на марките в бизнеса с диаманти. Новото поколение има съвсем различни очаквания към всеки продукт, който потребява и това важи с пълна сила и за бижутата.

Представители на това поколение са и клиентите на лондонския бижутериен бранд Taylor & Hart, собственост на българина Николай Пирянков.

Сред предлаганите от марката артикули са годежни пръстени и халки с диаманти, диамантени бижута и уникални модели по поръчка и замисъл на клиента, а според статистиката на компанията по-голямата част от купувачите са мъже, родени в края на миналия век.

Както знаем, типичните представители на поколението Y ценят времето си, разчитат на интернет и на информирания си избор и не са склонни да правят компромиси. Николай Пирянков залага на интересно бижутерийно портфолио и възможността всеки клиент да изработи пръстен по свой неповторим дизайн.

Тази възможност е особено привлекателна за индивидуалистите, родени в информационната ера.

От екипа на компанията подготвят всеки модел на 3D принтер, след което завършват уникалния продукт с избраните скъпоценни суровини - от платина до диаманти с доказан произход.

Интересното е, че стотици клиенти не само се доверяват на консултантите от разстояние, но и предпочитат да обсъждат детайлите с мобилни приложения като Skype, WhatsApp или Viber.

„Отначало това желание ни изненадваше, но вече се превърна в практика и аз и колегите ми съвсем спокойно приемаме желанието за малко чат в името на перфектния пръстен за нашите клиенти", казва Николай Пирянков.

Сред най-интересните индивидуални дизайни на компанията са пръстен, оформен като знаменитите имперски щурмоваци (stormtroopers) от "Междузвездни войни", както и модели, повлияни от тенис шампионата Уимбълдън, Световната купа по ръгби или реални бижута на знаменитости.

Бизнесът на Пирянков стартира през 2013-а, а в момента Taylor & Hart има и офис в България, където са базирани 1/3 от служителите на бранда.

#1 bludniq_sin 20.01.2017 в 13:14:50

Абе да ви таковам у милениалите...келемета /то и аз пак там се включвам ама/

Новините

Най-четените