Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Николай Михайлов влезе в модния бизнес

"Винаги съм си падал по модата. Инвестицията е голяма, но смятам, че си струва", каза Николай Михайлов.

Николай Михайлов стартита свой моден бизнес. Вратарят взе представителството на марката Diesel, а за да уважат новото му начинание в магазина в столичния мол "Сердика" дойдоха много гости от сферата на спорта, музиката, театъра, бизнеса и модата.

Футболистът не успя да присъства лично, тъй като имаше мач с клубния си отбор Мерсин. Той обаче беше записал специално видеопослание, с което поздрави всички гости и фенове на марката Diesel.

Диляна Попова, Венета Харизанова, Биляна Йотовска, Дидо от Д2, Александър Сано и моделът Добри Добрев представиха новата колекция за езен-зима 2016.

Кулминацията на вечерта беше преобразяването на Дидо и Биляна съответно в Diesel`s Devil и Diesel`s Angel.

От Diesel отново залагат на микс от рок, деним, милитъри и спорт, за да постигнат нивото, което поддържат вече почти 4 десетилетия.

Новото предизвикателство пред Николай Михайлов съвпадна с отбелязването на петата годишнина на бранда в България, а вратарят е убеден, че ще успее в модния бизнес.

„Аз съм на 28 години и макар, живот и здраве, пред мен да има още много време за футбол, което е и винаги ще бъде основното ми занимание, смятам, че съм достатъчно зрял, за да инвестирам средства и в други начинания. В живота си нямам ден, който да съм пропилял напразно. Всеки ден тренирам и всеки ден мисля как да се развивам в различни насоки. Diesel е само една от тях. Предстоят и още“, каза Михайлов.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените