Unfriended не прави грешката да се опитва да обясни интернет на зрители, които не го познават достатъчно. Той предпочита да уплаши единствено тези, които са наясно
Филмът тръгна по екраните в Щатите в средата на април, а през май, юни и юли ще се завърти в различни европейски страни. Още в дебютния си уикенд той регистрира $16 млн. приходи при бюджет от $1 млн.
Unfriended имаше и хитра онлайн кампания, при която беше създаден фалшив Facebook профил на една от героините във филма, а ключови за сюжета клипове бяха качени в YouTube
Друга интересна подробност за филма е, че в него няма положителен герой, за когото зрителите да се молят да оживее – Unfriended третира своите своите разглезени тийн персонажи еднакво сурово. Това са деца на интернет ерата, които са изцяло зависими от технологиите и чиито най-страшни тайни са скрити в частни YouTube клипове и Facebook чатове
Unfriended осъществява по-сполучливо трик, който беше изпробван и в миналогодишния Open Windows с Илайджа Ууд и порно звездата Саша Грей