Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

KIT KAT отваря прозорец към света

Nestle® Cocoa Plan е кампания, която предоставя обучения с добри практики на фермерите в Кот Д'Ивоар и строи училища за местните деца, а Луи и Дрогба, който има фондация за благотворителни инициативи в родната му страна, помагат на кампанията Снимка: Getty Images
Nestle® Cocoa Plan е кампания, която предоставя обучения с добри практики на фермерите в Кот Д'Ивоар и строи училища за местните деца, а Луи и Дрогба, който има фондация за благотворителни инициативи в родната му страна, помагат на кампанията

Отдавна е станало ясно, че мечтата за равен старт в живота е утопия. Децата се раждат на различни континенти, в различни семейства, с различен статус. Някои се втурват на житейската писта, тръгвайки с гордо вдигнати глави от нисък старт, и търчат по нея като Юсеин Болт. Други се препъват още на старта и остават да мият коленете си от раните. Понякога го правят цял живот.

Добре де, ще кажете, такъв е животът. Не е честно, но това е положението, какво да направим?

Всъщност има какво. И понякога не е толкова трудно.

Ако погледнете видеото в края на статията, ще се запознаете с любимеца на феновете на Челси и Футболист на годината на Челси, Лига 1, Кот Д'Ивоар, Турция и Шампионската лига - Дидие Дрогба, с влогъра Луи Кол, известен с видео канала си „Fun for Louis", и с Даръл Хай, мениджър на новия проект на Nestle - Nestle Cocoa Plan.

Общото между тях тримата са африканските хлапета, които нямат достъп до образование, съответно - избор и път в живота. Nestle Cocoa Plan е кампания, която предоставя обучения с добри практики на фермерите в Кот Д'Ивоар и строи училища за местните деца, а Луи и Дрогба, който има фондация за благотворителни инициативи в родната му страна, помагат на кампанията. На пръв поглед цялата суматоха прилича на пиар и свястна корпоративна политика, но ако човек попадне на терен, в сърцето на една от най-бедните африкански държави, в едно училище, се виждат други неща.

Деца, които стоят на чиновете си с блеснали очи, играят футбол с любимия си футболен герой пред училището, танцуват, учат и се смеят така, както всяко дете трябва да го прави.

KIT KAT е първата глобална марка в света на шоколада, която се произвежда от какао, изцяло придобито от устойчиво земеделие. Специалистите от Nestle® обучават „какаовите" фермери на добри практики, които да улесняват работата им и с част от печалбите си строят училища за хлапетата.

Това означава, че ако имаме чувство за вина, докато хапваме KIT KAT, то би било свързано единствено със загрижеността за фигурата ни, но не и с начина, по който какаото, което гали сетивата ни, е стигнало до нас. Ако изобщо се замисляме за това. А трябва да се замисляме, защото онези деца, със светналите очи, те някак зависят от нас.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените