За осми пореден път Carat беше обявена за медийна агенция №1 в света в излезлия този месец доклад на международната изследователска компания RECMA*.
Според изследването Carat е увеличила разликата между своя резултат и този на следващата агенция в класацията на RECMA от 0.6 пункта през февруари 2015 година до 1.2 пункта през декември 2016 година.
Доброто представяне на агенцията се дължи на затвърждаването на силната й позиция на глобално и локално ниво, като докладът отчита най-високите резултати постигани от Carat до сега на общо 16 пазара.
В България Carat е в Топ 3 на най-добрите медийни агенции.
Уил Суейни, глобален президент на Carat, коментира резултатите така: "Много сме горди да запазим титлата "Глобална медийна агенция №1 в света" за още една година в качественото изследване на RECMA Network Diagnostics Qualitative Evaluation Report.
Този резултат е доказателство за силата, която имаме в момента, както и за нашия ангажимент да предоставяме решения, които трансформират работата на нашите клиенти и са генератор за техния растеж".
Класацията се основава на оценката на 17 глобални агенции, опериращи в 43 страни.
Компаниите биват оценявани по 16 до 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, както и ключови ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
В България Carat присъства от пет години и успя да се развие до една от трите най-успешни медийни агенции, с най-силния дигитален профил на пазара у нас и голямо портфолио от локални и глобални клиенти.
*RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалният доклад на RECMA Network Diagnostics Qualitative Evaluation Report се базира на изследване сред 17 агенции, опериращи в 43 държави, оценявани по ключови критерии за представяне.