Aгенционната мрежа IPG Mediabrands е втора в света по привличане на нови клиенти. Tова показва тазгодишният доклад на RECMA.
Настоящият успех е постигнат преди всичко благодарение на агенциите Initiative и UM, част от IPG Mediabrands. На глобално равнище двете медийни агенции се класират съответно на второ и четвърто място по привличане на нови клиенти.
За успеха на агенционната мрежа IPG Mediabrands допринасят и медийните агенции, в региона на Югоизточна Европа като UM (Белград, Загреб, София), които в предишния доклад на RECMA бяха в Топ 3 на медийните агенции на пазарите в Сърбия, Хърватия и България. Initiative също така е най-успешната глобална медийна агенция в развитието на бизнес и привличането на нови клиенти през първата половина на 2018 г. според доклад на международната консултантска къща R3.
Дарко Лукич, главният изпълнителен директор на IPG Mediabrands за Югоизточна Европа, определя като основен приоритет „развитието на нов бизнес и разширяването на клиентското портфолио с широк диапазон".
„Ръстът на IPG Mediabrands на глобалния агенционен пазар се отрази и върху нашия бизнес, в който бележим значителен напредък. Гордеем се, че следваме глобалната тенденция и с всяка година разгръщаме дейността си чрез привличане на нови клиенти. Трябва да подчертаем, че в това отношение разполагаме със силната подкрепа на агенционната ни мрежа. Проучвания като тези на RECMA са потвърждение на това и признание за IPG Mediabrands", казва той. Изследванията на RECMA представляват стратегически инструмент за най-големите световни рекламодатели и често са решаващ фактор при избора на медийна агенция за сътрудничество.
Амбицията на IPG Mediabrands е да продължи годината с разширяване портфолиото на клиентите от различните клонове на индустрията.