Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Шампионите не се раждат шампиони, раждат се бебета

Посланието на рекламата е, че шампионът не се ражда, а се създава, и всеки може да стане шампион, ако работи усилено.
Посланието на рекламата е, че шампионът не се ражда, а се създава, и всеки може да стане шампион, ако работи усилено.

Шампионите не се раждат шампиони. Те се раждат бебета в различни условия. Животът като цяло е сбъркан, няма значение къде е роден човек, какво име носи, дали семейството му е трябвало да напусне страната. Няма значение какво друго му се е случило, когато е бил малък. Човек не може да контролира тези неща. Той обаче може да даде тон на бъдещето си. Това е част от мотивиращата реч, която Боби Канавале (последно го гледахте във Vinyl) изнася в стая, пълна с бебета, носещи имената на част от най-известните спортисти в света. Сред тях са ЛеБрон Джеймс, Наймар, Серина Уилямс, Мо Фара, Джоу Ци

„Не решаваш как светът ще съди човек като теб. Не решаваш как започва твоята история, но можеш да решиш как да свърши", казва Канавале. Заглавието на видеото е „Неограничено бъдеще".

Това е новата реклама на Nike, публикувана в навечерието на Олимпийските игри в Рио де Жанейро.

Посланието на рекламата е, че шампионът не се ражда, а се създава, и всеки може да стане шампион, ако работи усилено. Това е достатъчно мотивиращо, за да накара всеки да тръпне в очакване на Олимпиадата в Рио. Качеството на видеото не е случайно. Режисьор е Деймиън Чазел - създател на филма „Whiplash" (2014 г.), който обра редица награди „Оскар" и БАФТА.

 

Най-четените