Денят на Спайдърмен не е много по-лек от вашия и все пак той не се оплаква. Може да се успи, да не успее да хване нито едно такси, да пътува с бавния градски транспорт, докато всички го гледат странно, да се препъва и да няма място за него в асансьора. Накрая обаче той успява най-после да се покатери на върха на една сграда, да метне мрежата си и да изпълзи по стъклото на голяма болница. Не е закъснял...
Всичките препятствия са преодолени, щом става дума за здравето на едно дете.
Новата реклама на Philips Healthcare, създадена от Ogilvy & Mather Group Великобритания показва че всъщност Спайдърмен не е точно Човекът Паяк, а по-скоро супергероят, който мие прозорците на високите сгради.
Дори и сюжетът да звучи клиширано или сълзливо, рекламата всъщност е заснета по увлекателен и човешки начин. Леко комичната, но и затрогваща история беше оценена от социалните мрежи и за по-малко от 10 дни рекламата набра голяма популярност онлайн и привлече вниманието на авторитетните рекламни медии по света.
Явно подобен сюжет изпълнява перфектно целите на голямата технологична компания, която инвестира в разработването на медицински технологии и предлага цялостни решения при работата на болници и медицински заведения.
Слоганът е "Винаги има начин да направиш живота по-добър". С една дума: винаги има време да изгледаш една добра реклама.
Вижте видеото