Докато родното фейсбук пространство прелива от шеги и закачки относно рекламите на "Фантастико" и "Vivacom", които искрено ни усмихнаха, светът ликува заради новия албум на Metallica.
Рекламата, с която излизането на албума беше обявено, просто разтопи сърцата на хората в социалните мрежи, дори да не са заклети фенове на Джеймс Хетфийлд и компания. Което май е невъзможно...
Тавата е озаглавена "Hardwired...To Self-Destruct" и е дело на продуцента Грег Фиделман, с който музикантите са работили успешно и преди по записите на албума "Death Magnetic".
Албумът съдържа общо 12 песни. Пилотният сингъл "Hardwired" излезе през август, 2016-а година, а след него бандата пусна и песента "Moth Into Flame". Специално за Хелоуин пък излезе и сингълът "Atlas, Rise".
Metallica вече са заснели клипове към всяка една от песните в албума. Насладете се на изключително духовитата реклама, публикувана във фейсбук страницата на Mercury Music Group.