Opel/Vauxhall сменят медийната си агенция в началото на 2018 г. От 1-ви януари MediaCom ще бъде отговорен за медийната стратегия, пласирането и купуването на рекламни площи за Opel/Vauxhall на всички европейски пазари, включително за България.
Досега това беше агенция Carat, която е партньор на Opel/Vauxhall през последните осем години. Трансферът става след закупуването на Opel/Vauxhall от френската компания Groupe PSA. През юни беше обявено, че Peugeot, Citroën и DS Automobiles, марките на групата, ще преминат към MediaCom от началото на новата година.
"Преди две седмици по време на представянето на плана ни за бъдещето PACE! обявихме, че значително ще увеличим ефективността на маркетинговите си разходи. С обединяването на рекламните си бюджети с Groupe PSA, ние постигаме огромна синергия, която определено ще подобри ефективността на разходите ни още с началото на 2018 г.", заяви Петер Кюсперт, управляващ директор „Продажби и маркетинг" в Opel Automobile GmbH. "С нетърпение очакваме да започнем работа с MediaCom. От друга страна бих искал също така да изразя своята благодарност към екипа на Carat, който ни оказа отлична подкрепа през годините."
"MediaCom е очарована, че спечели възможността да приложи своите уникални познания спрямо Opel Vauxhall през следващите години. Тези две марки наред с Peugeot, Citroen и DS са едни от най-уважаваните и исторически в автомобилната индустрия. Ние много се вълнуваме, че ще имаме възможността да спомогнем за техния глобален ръст." Заяви Stephen Allan, председател и изпълнителен директор на MediaCom Worldwide.