adhub. обявява успешната продажба на 70% от акциите на Nitram, с което агенцията официално прекратява своето участие в структурата на групата. Купувач на дела е Теодор Михайлов.
Тази стратегическа стъпка е част от целенасоченото усилие на adhub. да оптимизира портфолиото си и да насочи инвестициите си към по-ефективни и иновативни бизнес модели в областта на медиите и технологиите. Nitram е изиграла важна роля в творческата екосистема на групата, като оставя след себе си стойностни проекти и изграден талант.
Считано от днес, Теодор Михайлов поема изцяло управлението и отговорността за бъдещето на Nitram. "Убедени сме, че под негово ръководство марката ще продължи да се развива успешно и ще открие нови хоризонти." коментират от ръководството на adhub.
аdhub. остава фокусирана върху изграждането на новия облик на комуникационния бизнес - по-целенасочен, по-гъвкав и ориентиран към бъдещето.