Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Отмъщението на нормалните" - реклама със Сидни Суини вбеси либералите

"Хората обичат да гледат красиви жени", казва основателката на American Eagle Снимка: БГНЕС
"Хората обичат да гледат красиви жени", казва основателката на American Eagle

Сидни Суини има страхотни дънки, гласи клип от новата реклама на деним бранда American Eagle. Думата "дънки" умишлено е произнесена така, че да звучи и малко като "Сидни Суини има страхотни гени".

И въпреки че последното е извън всякакво съмнение, кампанията предизвика огромно недоволство.

В социалните мрежи рекламата със Суини се определя като расистка и дори фашистка.

Някои стигат дотам, че да наричат цялата кампания на American Eagle "нацистка пропаганда", защото в нея се намеква, че страхотните гени са само едни - руса коса, сини очи и снежнобяла кожа.

Плюс слабото тяло и сочните форми, с които актрисата от "Еуфория" е известна.

Всъщност Сидни Суини не е само лице на рекламната кампания - тя работи с бранда за създаването на новата колекция.

Есенните модели от деним са в някои от любимите кройки на звездата - от широки и удобни дънки до практични дънкови якета за сезона. Нещо повече, много от дрехите са избродирани с емблема на пеперуда, която е символ на борбата срещу домашното насилие.

Приходите от продажбите пък ще бъдат дарени на неправителствена организация, която поддържа гореща линия за жертви на домашен тормоз.

В сайта на American Eagle пък се отбелязва, че Сидни има чара на съседското момиче и способността да не се взима твърде сериозно и тези ѝ качества са залегнали в основата на тази дръзка, по техни думи, кампания.

Нищо от това не успокоява онези, които виждат расизъм и нацизъм в рекламата със Суини.

"Сякаш вече не можем да изгледаме реклама с една удивителна млада жена, която говори за дънки", отбелязва една от водещите по Fox Business, докато разговаря с Дженифър Фей, основателка на бранда. Самата Фей казва: И аз съм нацист, защото смятам, че женските спортове са за жени.

Тя бърза да допълни, че рекламите на дънки са изглеждали точно по същия начин през 80-те и 90-те, без да предизвикват такъв шум.

"Това е отмъщението на нормалните. Хората обичат да гледат красиви жени", убедена е Фей.

По нейно мнение зрителите по същия начин обичат да гледат дечица или сладки кученца и котенца.

Немалко потребители са съгласни с Фей и смятат, че рекламата е "завръщане към нормалността", в която в кампаниите не присъстват задължително цветнокожи, LGBTQ и други малцинствени групи.

Пазарът също е съгласен - откакто излезе рекламата със Суини, акциите на American Eagle тръгват бавно, но сигурно нагоре.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.

Най-четените