Медийната агенция Argent - един от лидерите на този динамичен пазар у нас, на 6 декември отпразнува 26-та годишнина от създаването си.
Компанията се гордее с водещата си позиция, която за втора поредна година беше потвърдена и от класацията в индустрията, публикувана от утвърдена българска медия.
"Зад успеха ни стои нашата устойчивост, усилията и знанията на екипа, който вече 26 години налага Argent като безспорен лидер в предлагането на адекватни решения свързани с медийни стратегии, планиране и купуване. А доверието и подкрепата на нашите клиенти, са най-точната оценка за работата ни и ни поставят там, където сме днес", споделят Владимир Денев и съпругата му Йоана Даракова-Денева, основатели и съуправители на компанията, обяснявайки какво стои зад конситентните резултати на медийната агенция.
Те разказват още, че ако през 1995 г., когато агенцията е била основана, екипът им е бил от общо четирима души, днес той се е разраснал до над 40 души. Допълват още, че средно експерите, работещи за Argent, имат по над 15 години опит в медийния бизнес.
"През годините сме работили с клиенти от всички ключови браншове, което ни дава стратегически поглед върху икономиката на страната и ни помага да създаваме най-ефективните медийни стратегии чрез индивидуален подход, вместо да налучкваме на случаен принцип вярната посока, нещо особено актуално в последните 2 години, откакто пандемията подложи на изпитание икономиките по цял свят", посочва още г-жа Денева.
Какво е здравословното състояние на брандовете?
Оказва се, че пандемията разболя не само хората, но и немалка част от брандовете и бизнесите и точната картина на състоянието е от решаващо значение за успеха на рекламните им кампании.
AB Brand Tracking, съвместна разработка на Argent и Blue Point, дава информация в детайли нивото на познаваемост на даден бранд, доколко рекламната му комуникация е успешна и ефективна и докъде е стигнала конкуренцията.
"Един от положителните фактор за нашия успех напоследък е разработването на собствени инструменти, уникални за пазара. AB Brand Tracking, например, анализира данни за здравето на дадена марка и на базата на анализа посочва кои са най-правилните стратегически решения за нейната комуникация", посочва Владимир Денев.
"Участието ни като акционер и един от основателите на най-голямата в света независима международна мрежа от медийни агенции Local Planet, ни дава уникален достъп до водещи професионални практики, инструменти и know how, до информация за най-новите тенденции в света на маркетинга и комуникациите, което на свой ред ни помага изключително много за разумното и ефективно управление на рекламни бюджети. Балансът между логика и емоция, между аналитичност и креативност, който търсим постоянно, развива уменията ни както на лично, така и на екипно ниво и в крайна сметка се възнаграждава. В случая на Argent златният медал е сребърен", обобщава още той.