Очакваше се новият албум на Адел „25" да взриви музикалния пазар, само, че това, което се случи, е меко казано успех. Британската певица с поразителен глас взриви САЩ и за три дни регистрира 2.3 милиона продажби. Подобно разграбване на дискове не е виждано поне от 15 години насам, когато актуалните доминатори бяха момчетата от N Sync .
По всичко личи, че Адел ще разбие рекорда за най-продаван албум в първата седмица след излизането му, и то въпреки всички подигравки с пилотния сингъл „Неllo", станал известен с ефекта на неустоим порив към плач за слушателите, телефона с капаче и наливането на гореща вода преди пакетчето да чай (последното особено много възмути британците).
Специализираното американско издание "Билборд" предвижда, че ще бъдат реализирани 2,9 милиона бройки от новия албум на Адел през първата седмица след пазарния му дебют.
За успеха има още една причина - „25" няма да се появи в онлайн платформите като Spotify и Apple Music, затова добрият стар компакт - диск остава единственият вариант. Все пак, въпреки поставените условия на Адел, третият й албум „изгря" в торент - тракерите преди официалния дебют.
CONTEST TIME! RT for your chance to win a vinyl or CD copy of #Adele25! Contest rules on our FB and IG. Good luck!😀 pic.twitter.com/z0KXYxY6Po
— Day One Adele Fans (@DayOneAdeleFans) November 23, 2015
За същото време, три дни, във Великобритания бяха закупени 538 000 копия и най-вероятно ще Адел ще подобри постижението на Oasis от 1997 г. за първата седмица на албума "Be Here Now".
„25" беше очакван в продължение на 5 години, а самата Адел го описа като „албум към самата себе си". Носителката на 10 награди „Грами" и на „Оскар" за „Skyfall" от едноименния албум за Джеймс Бонд моментално взриви социалните мрежи, а някои критици обявиха, че в новото й творчеството всъщност няма нищо ново.
Най-силният коз на Адел, контрират феновете й, е нейната искрена уязвимост, пропита в текстовете и музиката.