Миналата есен Скопие забрани турбо-фолка в градските автобуси, но в София ще задължат шофьорите да слушат само чалга.
Това стана ясно след като транспортната комисия към СОС обсъди предложението на BSS Media Group, собственик на четири радиостанции - "Веселина", "Витоша", "Меджик ФМ" и The Voice.
BBS Media Group иска да се рекламира в автобусите, тролеите и трамваите срещу медийно партньорство с общината. Следствието от това е, че шофьорите ще бъдат задължени да слушат само тези радиостанции.
Детайлите ще бъдат уточнени в срок от една седмица преди предложението да бъде гласувано, разпореди шефът на комисията Радослав Тошев (ГЕРБ), съобщи "Труд".
Дотогава трябва да се проверят правните и техническите възможности идеята да бъде реализирана. Според Тошев обаче не трябва да се пуска радио в градския транспорт.
Предлагаме медийно партньорство на общината, а срещу него искаме да ползваме за реклама превозните средства на градския транспорт, заявили представители на медийната група.