Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кой какво прочете от речта на Сокола?

"Сокола отново доказа, че е ненадминат стратег", обявява журналистическото подзаглавие, последвано от недвусмисленото: "Ахмед Доган проговори и даде нов смисъл на политиката у нас".
"Сокола отново доказа, че е ненадминат стратег", обявява журналистическото подзаглавие, последвано от недвусмисленото: "Ахмед Доган проговори и даде нов смисъл на политиката у нас".

Кой как прочете новогодишната реч на Ахмед Доган?

Най-старателно отразяване е получил Сокола във в. "Стандарт".

"Доган проговори: Не искам да съм пета колона на съседна държава", гръмва първа страница на изданието, от което Почетният лидер се подсмихва философски.

Вдясно са обособени пет опорни точки от посланията му, както и молитвата на Доган: Господи, не ми давай повече, отколкото мога да понеса.

"Сокола отново доказа, че е ненадминат стратег", обявява журналистическото подзаглавие, последвано от недвусмисленото: "Ахмед Доган проговори и даде нов смисъл на политиката у нас".

По една напълно случайна случайност - тъкмо това е акцентът в авторския коментар на Ивайло Крачунов в агенция "ПИК", публикуван в 19:16 ч. снощи.

Рефренът за "Ненадминатия вече 25 години стратег", "Стратег No.1" се повтаря и на "преразказа" на 4-та страница във в. "Стандарт", а цялата му реч е препечатана отделно на 15-та страница със заглавие "Не искам България да се превръща в жертва" с акцент за "утвърждаването на Русия като необратим процес" и "джуджето ЕС".

На този фон дори "Труд" се отчита скромно. Новината за речта на Доган е позиционирана точно на челото на вестника, но не е водещата новина - обещанието на КЕВР за замразяване на цената на тока е завзело първа страница.

Подбран е сравнително неутрален акцент: "ДПС трябва да се поднови, но не може да се подмени", а подзаглавието величае "фундаменталния анализ на почетния лидер на ДПС за ситуацията в Европа и света и в партията му".

Съответно - речта на Сокола е препечатана на цялата 4-та вътрешна страница. И това е всичко по темата.

"24 часа" също позиционира новогодишното слово на Доган на първа страница, но под формата на съвсем сбито обобщение. Пълната му реч е публикувана чак на 11-та страница.

Подобна е и подредбата на новината в "Телеграф": "Не искам да бъда нито пета, нито шеста колона" и три акцента стоят под титула на вестника, а пълното слово е препечатано на 13-та страница.

Доган е водеща новина и в "Монитор", но е прищипан между хайката срещу Лозан Панов в Етичната комисия на ВСС и гръмкото основно заглавие: "Глад за лекарства по празниците в 8 областни града".

Любопитното е, че "Монитор" се ограничава с кратко отразяване на речта на вътрешна страница - и толкова.

По подобен начин в. "Сега" отразява накратко новината под заглавие "Доган: ЕС и страните членки не знаят какво правят".

Карикатурата на Комарницки обаче казва достатъчно:

Капитал Daily пуска съкратена версия на речта на 9-та страница в секцията Коментари - рубриката "Анализирай това" - със заглавие "Колко може да понесе Доган" (препратка към молитвата му).

"Дума" не се трогва от Доган - новината за появата му след тригодишно мълчание не присъства на първа страница, а е съвсем телеграфно преразказана под заглавие: "Доган разкри какво е говорил на купон на ДПС".

За социалистическия официоз основната новина е свалянето на "Деконструкция" на Петър Волгин от ефира на БНР.

Най-четените