Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Секси дзверо" - дейтинг риалити по български

Време е да напълним ефира с малко размяна на хормони вече Снимка: ITV
Време е да напълним ефира с малко размяна на хормони вече

През 1999 г. холандците откриха "на хляба мекото" що се отнася до телевизионните продукции с произвеждането на риалити формата "Биг Брадър". Около 5-6 години по-късно британците пък решиха, че този "гениален" формат може да стане още по-добър, като оставят в него само онези най-млади, красиви и разгонени участници и участнички, изваждайки на бял свят това, което ще стане Love Island.

Идеята на дейтинг риалити форматите (телевизионни формати за романтични срещи) се оказа едно от най-печелившите неща в настоящата пандемична ера на изолация вкъщи, липса на достатъчно социални контакти и напрежение. 

Просто в такъв момент ти идва да гледаш по телевизора не особено интелектуално възвишени хора, които още малко и ще се награбят, заедно с обичайната за този вид предавания солидна доза сеир и човешки драми.

По някаква причина обаче у нас тези формати са крайно неглижирани. Извън идеята да запознаем някой и друг бизнесмен с нови НЕплеймейтки и онзи далечен спомен за "Островът на изкушенията", ефирът го кара на сухо.

Затова и ние съвсем безплатно им пускаме няколко идеи, които да разведрят ефира и да го изпълнят с доволно количество размяна на хормони и телесни течности.

"Секси дзверо"

Всички участници в риалити формата минават през визуална трансформация от Мегз и стилистите на Планета Пайнер, за да заприличат на клонинги на Галена и Галин. Целта ще е по този начин да се наложи на участниците да изпъкнат с личност, а не с визия. Ако не друго, шоуто поне ще даде на жените в каста оправданието да твърдят (за пореден път), че всички мъже са еднакви.

"Любов по време на коучове"

Възпитанички на Наталия Кобилкина се опитват да познаят кой от мъжете, посещаващи редовно семинарите на Юли Тонкин, има най-голям шанс да направи нещо с живота си. Форматът ще сблъска двата стила на душевно, личностно и сексуално стимулиране, които "треньорите" на двата отбора практикуват, за да се види най-сетне кой е най-голям коуч. Напълно възможно е накрая водещите да си тръгнат с наградата.

"Смееш ли да го мушнеш"

След титаничния успех на Too Hot To Handle, време е и за българска версия. След като се събере каст от известни батки и "бръмчалки", на участниците се съобщава, че могат да правят всичко, което им скимне, но на своя глава, тъй като неуточнен брой от хората в луксозния ретрийт, намиращ се на има-няма 50 км от София, всъщност имат венерически болести. Голямата награда от 100 хил. лв. (колкото за първа вноска за апартамент в София), получава този, който се е въздържал най-много. На участниците ще остане изборът да се борят за наградата или да си прекарат добре, а след това да се оставят в ръцете на българското здравеопазване.

"Мижи да те лажем"

Поредният формат, чиято цел е да отсее истинската любов от низките страсти и меркантилността. За да не е 1:1 копие на FBoy Island на HBO Max и Ready To Mingle на ITV, тук ще имаме 2-3 здрави, симпатични момчета, собственици на частен бизнес, които ще трябва да избират коя от всички обграждащи ги мадами ги иска заради тях самите и кои ще ги искат само за временно забавление и скъпи подаръци.

Ултимативният тест за оформените връзки в края на шоуто ще е внезапна проверка от НАП върху фирмите на тримата младежи.

"Любовта е сляпа, ама пък чак толкова..."

Група млади, невзрачно изглеждащи мъже и жени (със секси кандидати всеки може - б.р.) си правят силно преувеличени или директно фалшиви профили в специално създадено приложение, което убийствено много прилича на Tinder, където да си чатят помежду си в търсене на истинската любов. След това, когато дойде време за срещи, операторите ще записват лицата на участниците, които опитват да скрият разочарованието си.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените