Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

500 долара за слушалки? Да, Fender

Луксозните модели на Fender са произведени с 3D-принт технология, а матрицата би трябвало да пасва на 95% от потребителите, така сякаш слушалките са произведени по индивидуална поръчка Снимка: Fender / Gizmodo
Луксозните модели на Fender са произведени с 3D-принт технология, а матрицата би трябвало да пасва на 95% от потребителите, така сякаш слушалките са произведени по индивидуална поръчка

Феновете на перфектния звук имат повод за добро настроение: легендарната компания за производство на китари и усилватели Fender започва продажбата на маркови слушалки "тапички".

Fender обяви, че пуска пет разновидности на жични слушалки, чиято цена започва от 99 долара и достига до 499 долара за най-висококачествения модел.

Вместо да разработва собствена технология, Fender придоби Aurisonics - бутиков американски производител на музикална техника, който се цели в най-големите аудиофили и професионални музиканти.

Някои от новите модели с бранда Fender всъщност са подобрени версии на продукти, които вече са продавани от Aurisonics, но са преконфигурирани и усъвършенствани през последните месеци.

Най-достъпният модел е изработен от полу-прозрачен сив материал, като обещава идеален звук при слушане на музика от смартфон.

Всеки от моделите на Fender идва с титаниев говорител.

Най-скъпите слушалки са произведени с технология за 3D-принтиране, наречена Digital Hybrid Technology. Корпусите им са излети във специфична форма, създадена след сканиране на ушите на хиляди хора.

Така получената матрица, твърдят от Fender, би трябвало да пасва на 95% от потребителите, така сякаш слушалките са произведени по индивидуална поръчка. Изработката им ги прави идеални за по-дълготрайни музикални сесии.

Луксозният модел се предлага с позлатен корпус или черен металик, с чувствителност на слушалките от 110 dB на 1mW мощност, номинален импеданс 16-ohm +/-10% @1kHz и възможност за изолиране на страничен шум до 22 dB.

Всъщност Fender не е първият производител на китари, който стъпва на пазара за индивидуална музикална техника.

Още през 2012 г. Gibson откупи дял в японската компания Onkyo, която се специализира в аудио-технологии и системи за домашно кино.

Малко след това Onkyo придоби Pioneer, като след тази сделка Gibson започна да прави серия от аудио-продукти под различни брандове, например моделите Trainer, разработени от Юсеин Болт, както и ретро-слушалките Les Paul, които бяха показани на CES 2015.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените