В началото на Far Cry 4 се срещаме с Паган Мин - ексцентричния диктатор на измислената хималайска страна Кират. След като очевидно се представя като злодея в играта, той ви отвежда в имението си, където след кратка, но кървава вечеря успявате да избягате с помощта на бунтовниците и така поставяте началото на основната игра.
Но ако просто решите да изчакате на масата, след като Мин напуска, и имате търпението за 15-тина реални минути, ще видите доста по-различно развитие. Диктаторът се завръща, държи се любезно и ви позволява да разпръснете праха на починалата майка. След това дори ще ви повози на своя хеликоптер... и Far Cry 4 свършва. Беше доста лесно, нали?
Тайният край на Metal Gear Solid V: The Phantom Pain е толкова труден за постигане, че ако находчив геймър не го беше пуснал в YouTube, може би все още щеше да бъде мит. Наречен Disarmament Ending, той изисква нито един играч да не притежава или разработва ядрени бойни глави - не само вие, но и останалите играчи на същия сървър за съответната платформа (PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One и Steam). С други думи, необходим ви е един цял виртуален свят без ядрени оръжия.
За да бъдат нещата още по-комплексни, за тайния завършек на екшъна има и още едно изискване, което създателят Хидео Коджима и Konami пазят в тайна. Имайки предвид мълчаливата война помежду им, кой би се наел да предположи какво може да е то? Добре, че Disarmament Ending бе публикуван в интернет, за да можем ако не да го постигнем, поне да го видим.
В допълнителното съдържание Dead Money към ролевата игра Fallout: New Vegas главният герой се оказва в неприятното положение да бъде упоен, отвлечен и принуден да проникне в някогашно казино, където компания си правят зловещи врагове и отровни газове.
В края на Dead Money най-сетне се изправяте лице в лице с вашия мъчител: отец Илайджа. Можете да го убиете в битка, да го погребете жив като го заключите в подземията на казиното или... да се присъедините към него. Да, ако наистина го искате, напълно възможно е да станете част от похода на Илайджа към господство над Пустошта с биологичен тероризъм. По време на диалога с него, стига да изпълнявате условията и да дадете правилните отговори, той ще ви даде опцията да се присъедините към него. Ако го сторите, Fallout: New Vegas свършва и всички са обречени на отровен апокалипсис.
Запалените геймъри помнят Shadow Complex като първия истински инди хит в XBLA - платформата, която популяризира този тип игри преди десетилетие. Един невинен излет в гората за главния герой и приятелката му в този 2.5D екшън платформър завършва трагично, когато те попадат на тайна подземна база и момичето е отвлечено от обитаващите я конспиратори, кроящи преврат срещу американския президент.
Оттук насетне следват часове в промъкване и дебнене из мрачните коридори на комплекса, докато в един момент някъде към средата на историята пътят отново ви отвежда на повърхността - при това точно там, където преди това сте паркирали вашия джип. Имайки предвид опасностите, които дебнат под земята, кой би обвинил героя ви, ако реши просто да се качи на него и да отпраши далеч от всичко, спасявайки поне своя живот? Ако искате, може да направите точно това... и Shadow Complex свършва. Е, може би не е най-добрият край, но поне кожата все още е на гърба ви, нали?
За разлика от повечето игри тук, NieR: Automata има не просто скрит край, а десетки различни завършеци. В екшъна ви чакат цели 21 "лоши" края, разпръснати из неговия ход, повечето от които ще получите, ако направите нещо доста погрешно. Краищата са обозначени с буквите от английската азбука като от А до Е са интуитивни и изискват многократно изиграване на играта, а от F до Z са "лошите", които не са част от главната история.
Независимо дали убиете важен персонаж, провалите се в ключова битка, откажете мисия или не свършите нещо за определено време, в NieR: Automata няма недостиг на кратки завършеци. Имате дори награда, ако откриете всички. А черешката на тортата е, че във всеки един момент можете да извадите захранващия чип на собствения си герой и той да умре незабавно.
Запознатите с рисуваните приключения на Човека-прилеп знаят, че отношенията му с Жената-котка са едновременно доста лични и откровено съпернически. Това важи и за хита Batman: Arkham City и по-точно за нестандартния завършек на DLC пакета Catwoman.
В един момент от историята там Жената-котка върши обичайните си обири, когато Батман изпада в беда, притиснат от Доктор Хюго Стрейндж. Очевидният избор е да зарежете куфарите, пълни с бижута, да накажете злодеите и да спасите Черния рицар от гибел... а можете и просто да се ометете с пълни джобове, оставяйки супергероя на съдбата му. Ако изберете второто, Жокера печели, имението Уейн е в ръцете на злодеите и играта просто завършва. Batman: Arkham City дори може да ви върне на кръстопътя в опит да ви накара да преосмислите решението си.