Стрийминг услугата Max си има ново име, което всъщност е старото - HBO Max.
А това е супер, защото продължавахме да си я наричаме HBO...
Промяната от днес е официална и е отразена във визуалната идентичност на платформата. Зад връщането на старото име стои решението на компанията Warner Bros. Discovery да търси "по-ясна стратегия за съдържанието и услугата, съобразено с предпочитанията на потребителите и тенденциите в индустрията".
Ребрандирането е съобразено с идеята, че "името HBO носи по-силна асоциация със съдържание от най-високо качество". Което си е така - белият екранен шум, последван от появата на надписа "HBO" все още ни носи спомени за някои от най-добрите сериали, които сме гледали.
Инвестициите в оригинално съдържание ще продължат и занапред, обещават от Warner Bros. Discovery. Тук вече яснотата малко се губи, защото очевидно в платформата ще се появяват както HBO Original, така и Max Original продукции.
Вторите ще дават "възможност за експериментиране с нови жанрове и теми", като като пример е посочен много добре приетият лекарски сериал "Спешни случаи в Питсбърг".
В общи линии, няма значение какъв Original е дадена продукция, важното остава да е добра.
Фокусът остава HBO Max да предлага "съдържание, което оставя траен отпечатък в съзнанието на зрителите", както и глобална експанзия. Към момента стрийминг платформата е налична в 77 държави, а през последната година е привлякла 22 милиона абонати.
••• Едно от нещата, които очакваме тази година там, е предисторията на "То". Научете повече за него тук: