Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Задава се реалити шоу по сериала Squid Game

Миналата година корейският сериал Squid Game се превърна в най-успешният в историята на Netflix с милиони фенове от цял свят.

Сега от стрийминг платформата искат да капитализират върху успеха на своята продукция, обявявайки реалити шоу, вдъхновено от оригинала.

Залогът обаче няма да е на живот и смърт (или поне така се надяваме), както е в сценария на южнокорейската антиутопия, като "най-лошата съдба е да се прибереш у дома с празни ръце".

Вместо това общо 456 кандидати от цял свят. Новата поредица ще бъде от 10 епизода - "Squid Game: The Challenge" - и ще предложи "най-голямата парична награда в историята на реалити телевизията" - 4,56 милиона долара.

Състезателите ще преминат през серии от игри, вдъхновени от сериала, с добавени нови условия. Всички те ще имат за цел да тестват характера на участниците и техните умения за съставяне на стратегии и изграждане на съюзи, докато конкурентите около тях биват елиминирани. Не буквално, разбира се.

Подборът на желаещите вече е в ход. Те трябва да са на възраст поне 21 години, да говорят английски език и да са на разположение за минимум 4 седмици в началото на 2023 г. за снимките.

Броят на участниците е точно 456, което е препратка към шоуто. Там главният герой Сон Ги Хун също е наричан Играч 456.

Самият сериал се превърна в световен феномен не само заради оригиналната си идея, но и заради острия си социален коментар относно неравенствата в южнокорейското общество и порочния кръг от живот в непрекъсната задлъжнялост, който водят много хора там.

Историята на филма представя състезание, в което 456 души с различни пътища в живота, но обединени от големите си дългове и финансови проблеми, са привлечени да играят детски игри със смъртни наказания за загубилите и шанс да спечелят награда от 45,6 милиарда южнокорейски вона.

Всичко това се случва за забавление пред очите на анонимни богаташи и милионери, които залагат пари за успеха или провала на участниците.

Сериалът държи рекорда за най-популярната поредица на Netflix за всички времена и беше стриймван от 111 милиона потребители през първите 28 дни от началото му.

Феновете на оригиналния Squid Game, които биха предпочели да не се пускат в риалити формата, също получиха добри новини по-рано през седмицата, тъй като Netflix официално поднови сериала за втори сезон.

Така че каквото и да стане, в крайна сметка играта ще продължи.

   

Най-четените